Uzatanlara ne güzel anında "kısa kes!" diyor :D
Telefon bağlantısında hayatını anlatan bu şirket CEO'ları neyin kafasını yaşıyor ya🤦♂️?
Uzatanlara ne güzel anında "kısa kes!" diyor :D
Program süresi kısıtlı be adam!..
X firması olarak şu kadar bağışlıyoruz de, geç işte, şirketin hayatını, başarılarını A'dan Z'ye anlatmak zorunda mısın?😡

resmen şov reklam başka bir şey değil. Ben bu yardım muhabbetini anlamıyorum zaten abi. Ne zaman bir felaket olsa devlet insanlardan para istiyor. Hee amenna kendisi etmek isteyen eder ona bir itirazım yok da devlet neden para istiyor? Eğer bu tip durumlarda parayı yine halk verecekse o zaman devlet niye var? Biz neden vergi ödüyoruz? Deprem vergileriyle neden yol yapıldı
- Hşşşş!.. kerizleri derin uykusundan uyandırma şimdi :)
Valla ben de felaket günü bu ay ki maaşımı vereyim dedim. Ama sonra ;
- DEVLET VARSA BEN NEDEN VEREYİM Kİ? dedim.
Sanki ben düşerken devlet şipşak yardım maaşı bağlıyor da sanki😏
Böyle düşününce de vatan haini oluyoruz😏
Mesele bölgedeki kardeşlerimiz değil ki, mesele DEVLET NERDE?
Gereksiz uzatanlar sıkıcı evet direkt kim olduğunu söyle ve miktarı söyle kapa işte ne uzatıyon.
Cevap
3Cevap
Boş konuşmuşlar
Niye öyle diyorsunki şirketinin reklamını yapmasın mı kan emici sülükler, vicdan mastürbasyonunu en iyi şekilde yapmaları lazım
Sinir etti o ya depremde yaptığı şeyleri anlatıyor biraz program boş kalmasın diye de uzatiyorlar galiba yoksa diğer türlü çok mantıksız geliyor
İsmim şu 10 milyon bağışlıyorum desin kapatsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?