Sanal dünya, ah yalan dünya, vah sanal dünya, sen nelere kadirsin... Asgari ücrete çalışan elemanda yönetici yazıyor mesleğine, yönetici olanda, onu bunu bırakın da abim, siz gerçekte kimsiniz kuzum? :D
Kendimden başlıyorum. Lisans hemşiresiyim, şuanda bir özel hastanede acilde duruyorum ve gerektiği zaman ambulans ile sevk işlerine koşuşturuyorum, sağlık kısacası işte...Can parem, ciğerim çiçeğim... :D
Gizli bir stalkçım varmış da haberim yokmuş yav sana zahmet benim bencelerimi fenomen arkadaşlarına öner de öne çıksın o kaaa yazıyoz boşa mk kimse cevap yazmıyor sinir oluyorum safdasdfa :D
Gizli stalkçım değilim bu 1, eğlence olsun diye bir de buradan yazdım 2 😂 herkesle kanka değilim, mesafeliyimdir sitede görüşlerde ne kadar eğlenceli olsam da.. elimden gelen bir şey olursa yardımcı olurum