Linkedn deki DM bölümü kapalı. İsim vermicem ama TR de bilinen en büyük gıda firmalarından biri. Son 1 yıldır sürekli takipteyim her çalışmalarını merakla izliyorum, kendi girmek istediğim departmani takip ediyorum
Bu isteğimi, sevincimi, heyecanimi paylaşsam bir şans verilir mi acaba :(
Yazacağım kişi Ceo nun oğlu ancak o da yönetsel kadroda zaten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
ben monster notebookun sahibi ile Linkedin üzeirnden mesajlaşma yapmıştım bir haber kaynağında soru cevap şeklinde karşılıklı. denemeden göremezsin ne olacağını bilemezsin yapmazsan sadece içinde ukte olarka kalır.
Yazdım gönderdim, inşallah bakalım.
Mucizeler bir gün bizi de bulur belki.
Çabanı takdir de edebilirler, ters de tepebilir. Tamamen karşıdakinin karakterine bağlı bir şey 🤷♂️
Ters tepse ne olur ki bana sg mi diyecek en fazla siler ya da görmezden gelir dm yi.
Yani bence de. Bir kaybın olacağını düşünmüyorum.
Yaz gitsin.
Onemsemez
Yaz yaz. Oda senin yazmanı bekliyordur
Muhakkak