Arama kurtarma şefi, "Coğrafya geniş olduğu için ekip yetersiz kaldı. Bu konuda vatandaşlar da hatalı" demiş. Ne düşünüyorsunuz?

Canlı yayında söyledikleri şöyle;

"Çok sayıda ekibimiz var ama çok geniş bir coğrafya içerisinde yıkım oldu. Ekipler tabii ki yetersiz kaldı. Sadece devlet mi bu konuda hatalı? Vatandaşlarımız da hatalı. Gelin eğitim verelim diyoruz bir tanesi gelmiyor"

Arama kurtarma şefi, "Coğrafya geniş olduğu için ekip yetersiz kaldı. Bu konuda vatandaşlar da hatalı" demiş. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla