Çok fazla bina yıkıldığı için mi arama kurtarma ekibi yeterli gelmiyor?

Eskiden bir şehirde deprem olurdu örneğin Elazığ ya da İzmir bütün ekipler oraya yığılırdı. Kar buz da yoktu. Herkes oraya toparlanıyordu. Cumhurbaşkanı bile yurtdışından yardım teklifi gelince kabul etmezdi. Şimdi kendisi alarm vermiş. Durum çok vahim değil mi?
Çok fazla bina yıkıldığı için mi arama kurtarma ekibi yeterli gelmiyor?
Cevapla