Ankara ve İstanbul Belediyelerinin "şartsız bağış" kampanyasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bu iki belediyenin böyle bir kampanya başlatması ne anlama geliyor?

Şartsız Bağış = Topladığım bağışları, deprem için harcamak zorunda değilim, istediğim gibi kullanırım... demektir.

Tam da deprem sırasında, böyle bir kampanya başlatmak, tıpkı deprem bölgesindeki yağmacılardan ve ya 20 TL lik çorbayı 200 TL'ye satan fırsatçılardan ne farkı var? Halkın hassasiyetlerini kullanarak, kandırarak organize dolandırıcılık yapılmış olmuyorlar mu?

"Bağış" ifadesini duyanların ilk aklına deprem gelecek ama onlar bu parayı isterlerse kendi ceplerine atabilecekler.. Buna izin verilmeli mi?

Ankara ve İstanbul Belediyelerinin "şartsız bağış" kampanyasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla