Her tarafta Gönül belediyeciliği kazandı, teşekkürler İstanbul afişleriye bir algı operasyonu mu yürütülüyor?

Her tarafta Gönül belediyeciliği kazandı, teşekkürler İstanbul afişleriye bir algı operasyonu mu yürütülüyor?
Seçimlerden sonra üç defa İstanbul'a gittim. Her gittiğimde bu afişlerin sayısının daha da çoğaldığını görüyorum. Dün Beylikdüzü, Küçükçekmece, Avcılar, Fatih, Esenler, Ataşehir, Kadıköy neredeyse geçtiğim bütün caddelerde, üst geçit ve köprülerde, hatta binaların cephe reklamlarında hep bu afişler vardı.
Seçimi Ekrem İmamoğlu'nun kazandığı YSK tarafından tescil edildi ve mazbatası verilerek göreve başladı. Ancak bu afişlerle AKP tarafından kendi seçmeni üzerinde bir algı operasyonu mu yapılıyor acaba?
İmamoğlu koltuğu illegal olarak işgal ediyor, aslı seçilen başkan Binali bey'dir gibi bir mesaj mı verilmeye çalışılıyor?
Seçim bitip mazbata verilmiş olmasına rağmen canhıraş bir şekilde bu afişlerin her yere asılması hukuka ve adalete uygun mudur? AKP bu operasyonla neyi hedeflemektedir sizce?
Her tarafta Gönül belediyeciliği kazandı, teşekkürler İstanbul afişleriye bir algı operasyonu mu yürütülüyor?
Cevapla