Depremi ve depremde hayatını kaybeden insanları düşündükçe mutlu olmaktan utanıyorum sizce böyle düşünmek normal mi?

Çoğumuz benim gibi düşünüyordur aslında eminim, depremi ve depremde hayatını kaybeden insanları düşündükçe her şeyden soğuyorum, canımın istediği bir şeyi yediğim zaman bile kendimden utanıyorum, zevk almaktan, mutlu olmaktan bile utanıyorum… sizce böyle düşünmek normal mi?
Depremi ve depremde hayatını kaybeden insanları düşündükçe mutlu olmaktan utanıyorum sizce böyle düşünmek normal mi?
Cevapla