Şeyma hemşire, deprem anında dışarı kaçmak yerine çocukları kurtardı. Bu kadına ödül verilmesi gerekmiyor mu?

öyle haberler görüyorum ki ağlayasım geliyor.. videoyu izleyin lütfen. kadın hemşire ve deprem anında hisseder hissetmez koşarak hasta çocukları kurtarıyor.. koşmayı görün ya.. canımın içi inşallah hayatı boyunca hep mutlu olur. cesaret böyle bir şey

Şeyma hemşire, deprem anında dışarı kaçmak yerine çocukları kurtardı. Bu kadına ödül verilmesi gerekmiyor mu?
Kesinlikle ödül almalı.
İnsan olabilene artık ödül istiyoruz:)
Ödül gerekmez, gerekeni yapmış.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Şeyma hemşire, deprem anında dışarı kaçmak yerine çocukları kurtardı. Bu kadına ödül verilmesi gerekmiyor mu?
Cevapla