Gündem Deprem yazın olmuş olsaydı hipotermi riski yinede olur muydu? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Deprem yazın olmuş olsaydı hipotermi riski yinede olur muydu? Evet Hayır Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Deprem yazın olmuş olsaydı hipotermi riski yinede olur muydu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı. Hayır yazın olmazdı. çünkü Hipotermi soğuk karşılığında vücudun sıcaklığının düşerek bünyeye virüs alması sonucudur.Yani yazın olması mümkün değildir. hava sıcak olacağı için. 0 0 Yorumla
dionysosjai Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Hipotermi soğuk karşılığında vücudun sıcaklığının düşerek bünyeye virüs alması sonucudur.Yaz ile ne alakası var tam olarak? 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Üstünde tonlarca beton var hava giriş çıkışı olmayınca sıcaklık dışardaki gibi olacağını mı sanıyorsun.. Yorumla dionysosjai +1 yıl Yazın betona yatan insanlar hipotermi mi geçiriyor? Yorumla dionysosjai +1 yıl Yazın sokakta soğuktan ölen evsizler mi var? Yorumla Soran +1 yıl Yazın betonda yatan adamın üstünde 10 kat tonlarca enkaz olmuyor.. Yorumla dionysosjai +1 yıl Kanka beton üst üste olunca soğukluk artmıyor hep sitabil kalıyor. Yorumla Soran +1 yıl Üstte yüzeye yakın havayla teması azda olan bi yerle alttakinin arasında hiçbir fark olmayacağını sanmıyorum.. Yorumla Soran +1 yıl Haklısın de de barışak knk Yorumla
İndeepth Takip Et Master Yaş: 48 , eic 67% +1 yıl Gündem konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ama o zamanda su kaybı çok olacağı için canlı kalanlar yıkık binada ölümler daha çabuk ve çok olurdu. 0 0 Yorumla
Ghostian Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Hipotermi ölümü geciktirir Vücudun bi koruma yönetimi aslında 0 0 Yorumla
internet_eşkiyası Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Mucize gibi ya aç harketsiz soğuk virüsler yani küçücük bebeler kurtuldu 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Hipotermi soğuktan olur yazın nasıl olcak 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Enkaz her türlü soğuk yazın sıcacık olacak diye bişey yok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dışarısı 30 dereceyken enkazın içi -10 olacak değil olsa olsa 14-15derece olur ondada hipotermi olmaz Yorumla Soran +1 yıl Gece 30 dereceyse zaten hipotermi olma şansı yok gündüzü artık kaç derece olur Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hayır yazın olmazdı. çünkü Hipotermi soğuk karşılığında vücudun sıcaklığının düşerek bünyeye virüs alması sonucudur.
Yani yazın olması mümkün değildir. hava sıcak olacağı için.
Hipotermi soğuk karşılığında vücudun sıcaklığının düşerek bünyeye virüs alması sonucudur.
Yaz ile ne alakası var tam olarak?
Üstünde tonlarca beton var hava giriş çıkışı olmayınca sıcaklık dışardaki gibi olacağını mı sanıyorsun..
Yazın betona yatan insanlar hipotermi mi geçiriyor?
Yazın sokakta soğuktan ölen evsizler mi var?
Yazın betonda yatan adamın üstünde 10 kat tonlarca enkaz olmuyor..
Kanka beton üst üste olunca soğukluk artmıyor hep sitabil kalıyor.
Üstte yüzeye yakın havayla teması azda olan bi yerle alttakinin arasında hiçbir fark olmayacağını sanmıyorum..
Haklısın de de barışak knk
Ama o zamanda su kaybı çok olacağı için canlı kalanlar yıkık binada ölümler daha çabuk ve çok olurdu.
Hipotermi ölümü geciktirir Vücudun bi koruma yönetimi aslında
Mucize gibi ya aç harketsiz soğuk virüsler yani küçücük bebeler kurtuldu
Hipotermi soğuktan olur yazın nasıl olcak
Enkaz her türlü soğuk yazın sıcacık olacak diye bişey yok
Dışarısı 30 dereceyken enkazın içi -10 olacak değil olsa olsa 14-15derece olur ondada hipotermi olmaz
Gece 30 dereceyse zaten hipotermi olma şansı yok gündüzü artık kaç derece olur
Senin biyolojini hocanı