Enkazların altı sıcak mıdır, depremden sonra 20. saat insanlar orada hipotermi geçirmiyorlar mı?

Enkazdan çıkarılan herkes titremeye başlıyor. Onca süre üşüseler bir anda titremezlerdi diye düşünüyorum. Acaba enkaz altı sıcak olabilir mi? Bunca saat çok soğuk ben 2 dakika balkona çıkamıyorum Allah yardımcıları olsun.

Enkazların altı sıcak mıdır, depremden sonra 20. saat insanlar orada hipotermi geçirmiyorlar mı?
Cevapla