Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, 1 aylık maaşını depremzedelere bağışlamış. Çok olmamış mı?

1 aylık maaşın çok olmuş be zorda kalırsın..

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, 1 aylık maaşını depremzedelere bağışlamış. Çok olmamış mı?
Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, 1 aylık maaşını depremzedelere bağışlamış. Çok olmamış mı?
Cevapla