
Malum, unutkan milletiz.. Yaşananları unutup, defalarca aynı hatalara düşebiliyoruz.. O sebepten sordum.
Bu kez ne kadar sürecek?

Malum, unutkan milletiz.. Yaşananları unutup, defalarca aynı hatalara düşebiliyoruz.. O sebepten sordum.
Bu kez ne kadar sürecek?
Bu defa durum çok daha zor. Enkazlar kalkmadan, mezarlıklarda dolmadan, yeni mezarlıklar açmadan, o mezarlığın üzerinde otlar bitmeden, çoğu unutulmadan zor.
Bu diğerlerinden çok farklı bu kadar çok fazla ölüm yaşanmamıştı ve devlet hiç bu kadar yetersiz, aciz kalmamıştı, acizliğine rağmen bu kadar pişkinde olmamıştı son olarak depreme hiç bir zaman bu kadar yakınlaşmamıştım bu kez selamlaştık ikincisinde ise tokalaştık kendisiyle umarım sarmaş dolaş olmayız benim unutmam benim unutmam uzun sürecek gibi görünüyor
Teşekkürler
Hepimize geçmiş olsun
Doğal olarak
Deprem bölgelerine olan etkisi ile kendine gelmesi 10 yıl. Bölgeden uzak olanlar için 2-3 hafta ya da 2-3 ay önemli olan devletin kendine gelip hemen önlemleri desteği gerektiğin de nasıl almanın farkına varması,
insanlar deprem bölgesindeyken bile kafeler doluydu, birçok kişi için hayat normale dönmüş zaten. maalesef hepimiz bir süre sonra normale döneceğiz, ateş düştüğü yeri yakar çünkü
Cevap
3Cevap
Bence çok uzun sürer ama umarım yakında biter
Depremden hiçbir hasar almayan birçok insan döndü bile
Bir hayli uzun surecege benziyor endişe her an duyuyorum deprem konusunda.
Yav bazıları yassıyo günlük hayatı yac
Aylarımızı alır belki de yıl olur
Bu sitedekiler dönmüş baksana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?