Almanya Dışişleri Bakanı Annalena Baerbock, ülkede yaşayan Türk ve Suriyelilerin Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen akrabalarını Almanya’ya getirebilmelerine yönelik vize kolaylığı sağlanması için “görev gücü” oluşturulduğunu açıkladı. Böylece depremzedelere geçici olarak Almanya'daki yakınlarının yanında kalma fırsatı verilecek.
Almanya İçişleri Bakanı Nancy Faeser dün Bild gazetesine “Bu acil yardım” dedi. "Almanya'daki Türk veya Suriyeli ailelerin afet bölgesindeki yakınlarını bürokrasi olmadan evlerine getirebilmelerini sağlamak istiyoruz." dedi.
Bunun, hızlı bir şekilde verilecek ve üç ay boyunca geçerli kalacak olan düzenli vizelerle yapılacağını söyledi.
Unkomplizierte #Visa für Erdbebenopfer. Bundesinnenministerin Nancy #Faeser: "Es geht um Hilfe in der Not. Wir wollen ermöglichen, dass türkische oder syrische Familien in Deutschland enge Verwandte aus der Katastrophenregion unbürokratisch zu sich holen können." pic.twitter.com/Rl76NAeAUL
— Bundesministerium des Innern und für Heimat (@BMI_Bund) February 11, 2023

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Bence iyi olmuş
senden daha iyi biliyorum avrupada yaşıyorum, savaş sebebiyle bütün suriyeliler oturum alıyor avrupada işte okumuş olsun ister okumamış olsun @_MelisYıldız_
Sevgili turkiye vatandaslari siz gitmeyin suriyeliler gitsin keza baska turlu suriyelilerin bir yere gidecegi yok...
Almanya’ya 6 milyon işçi lazım elin gavuruna bak nasıl düşünüyor müslümanı!!! Din kardeşlerimiz nerede?
Din kardeşlerin etti yardım?
Kardeşlerimiz*
İsrailli zat Müslüman müslümana yardım ettiği gibi Mark Eliyahu da ülkemize yardım etti.
Aman tüm Suriyeliler gitsinler 🙂 Avrupa'daki şartlar çok iyi🙂
Sadece Almanya değil Belçika ve Hollanda da aynısını uyglayacak
Almanya yaktın kendini. Ama iyi olur bence yollarız hepsini arkalarıdan da kapıyı kapatırız.
Almanyada bir suriyeli hatta vatandaşlık bile var şu an almanyayı durumu yine iyi sanki suriyeliler sadece türkiyede var
@cadıavlayan bizim gibi 10 milyon almıyorlar. 150-200 bin hadi taş çatlasın 500 bin olsun ama o kadar bile değil.
Alıyorlar merak etme ayrıca , türkiyede on milyon yok boş muhabbet.
@cadıavlayan hadi lan ulan kendileri ilan ediyorlar kayıtlı 4 milyon kayıt dışıyla birlikte 7-8 milyon kalan 1-2 milyon da Afgan Pakistanlı vs
Almanyada belki öyle ediyor Pakistanlılar afganda çok avrupada burada kendilerine ait mahalle bile var , avrupanın göbeğinde yaşıyorum bence bilip bilmeden konuşma
@cadıavlayan oğlum onlarda 1 mahalle dolusu var bizde 81 ilin tüm semtlerinde varlar.
Hani bilmesem inanacağım yaşadığım yerde yerli yok burada , faslılar araçlarda çok , adamlar meclise bile girmişler sen neyden bahsediyorsun, sen bana türkiyede bir tane yabancı milletvekili göstersene.
@cadıavlayan o da olacak merak etme akpnin kollarında varlar şu an
Bak sizde gelişmiş ülkeler arasına gireceksiniz 😅😅
Olduğu zaman konuşursun ve şu an yoktur ben onu bilirim
@cadıavlayan yaaa evet gelişmiş ülke olunca ilk sizi öldürecekler s1kecekler sonra erkek kalmayınca sıra kadınlara gelecek ananı güzel becertirsin artık suriyelilere ne de olsa kanın suriyeli. 😂😂😂👍
Bizim ailedeki bütün erkekler de kadınlar da Türk. Gen havuzu geniş olanlar düşünsün.
@cadıavlayan Almanya'nın aldıkları okumuş elit kesim doktor, mühendis, mimar vs. bize gelenler gibi hırsız ve işe yaramaz ne olduğu belli olmayan tipler değil. Avrupa bizi filtre olarak kullanıyor.
Fırsatı değerlendirelim.. ne kadar Suriyeli varsa salalım gitsin.
Aynen suriyelilerde merak değil zaten türkiyede kalmaya
İnsanca hem de sadece vicdan değil akıl da içeriyor. Tuttum.
Bizim çakal uyanıklar bunu kendi çıkarları için kullanır şimdi
Annem ve eşimle pasaport işlerini halledip gideceğiz inşallah 🤲🏻 sonra da iltica edeceğiz , umarım hayırlısı olur
Prosedür ne ona bakmak lazım. Türkiye gibi açmaz hemen kapıları Avrupa.
Allah razı olsun diyorum! insanların yardıma ihtiyacı var!
Gölcük depreminde de aynı durum olmuştu. Çoğu akrabamız gitmişti.
3 ay sonra ne olacak? Ne saçma
hepsini alıp götürseler
Ne diyelim... Hayırlı olsun...
3 ay verecek sonra def edecek
Ee herhalde ne bekliyordun ya vatandaslik vereceğinimi saniyorsun
Sevgili halkımız için umut verici bir haber.
Şimdi mi akıllarına gelmiş Alamancıların
Almanya bizi kıskanıyor muydu?
Alman olsam sinilrenmiştim
suri suri esad bum bum
Yakınları varsa giderler en azından iyi oldı
Onların kararı iyi olur
Bence gidenlerin çoğu iltica eder 😞
Suriyelilere vermesinler
Sana mı soracaklar kime verip kime vermeyeceklerini
Evet
Maalesef şu an almanyada bir sürü suriyeli var hatta vatandaşlık bile aldılar.
Yardım etmelerini görmek çok hoş
Yalan haber
Bu haber yalan
Saçma
Doğru karar
İnsanı bir davranış
Çok iyi bir karar
3 ay sonra ne olacak peki
Güzel
Bı ilk 👏🏻
Vay be harika
Güzel düşünmüşler
uygundur bence güzel