Doğayla savaş halinde mi yaşamalı insan, yoksa uyum içinde mi sizce?

Yasamin devam edebilmesi icin doga hareket halindedir ve kendini devamli olarak yeniler!

Depremler, seller, toprak kaymalari, çığ, aşırı yagmurlar bunun bir parcasidir..

Hal boyleyken dogaya uyumlu yollar, evler, binalar sizce neden yapilmiyor?

Dogal afetlerde can kayiplarinin gercek sorumlusu sizce kim?

Güncellemeler
+1 yıl
...
Doğayla savaş halinde mi yaşamalı insan, yoksa uyum içinde mi sizce?
Cevapla