Doğaya biz mi şekil veriyoruz yoksa doğa mı bizi şekillendiriyor .
Doğa insanı
İnsan doğayı
Şöyle ki ;
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Doğa insanı yönetir, insan aklıyla ancak doğaya şekil verebilir ama bu doğanın insan üzerindeki mutlak gücü olduğu gerçeğini değiştirmez. Onu şekillendirebiliriz ama ona hakim olamayız. Çünkü bizler onun birer parçasıyız. Doğa bizi var etti, biz doğayı değil.
Bizler onu kendi küçük penceremizden bakınca şekillendiriyor gibi görüyoruz, ama en basitinten iklimleriyle bile aslında o bizi şekillendiriyor; yaşama şeklimizi belirliyor.
İnsan doğayı tahrip eder fakat doğanın intikamı büyük ve acı verici olur.
Şöyle diyelim doğa zaten insanlar içindir.İnsanın doğaya ihtiyacı vardır.Fakat doğanın insana ihtiyacı yoktur.
Doğa insanlar tarafından bitirildiği an,bu insanlarında intiharı olur.
Eskiden doğa insanı şekillendiriyordu.Zamanla nüfus arttı yerleşim yerleri yetmedi.İnsanlar doğayı şekillendirmeye başladı.Şimdi de öyle bir hale düştük ki.Hem doğayı korumaya çalışıyoruz.Ekolojik dengeyi bozduk çünkü.Bir grup fidanlar dikerken,çevreyi yeşillendirmeye çalışırken.Diğer grup ise ağaçları kesiyor,doğaya zarar veriyor ...
Bence her ikiside olabilir. İnsanlar yapay depremler yapabiliyorlar ya da bulutlar kontrol edilebiliyor. Küresel ısınmada insanların dogayı yönettiklerinin en büyük göstergesi bence. Tabii doğal doğa olaylarıda var yok demiyorum.
Cevap
8Cevap
burada "yönetmek" kelimesinden ne kast ettiğini anlamadım. açar mısın?
Bunun münazarasını yapmışlığımız oldu.
Bence..
Sen bu sorunun cevabını sormadan önce dahi biliyordun.
İnsanoğlu Doğaya hüküm edemez, Adı üzeri Doğa, yoksa doğallığı kalmaz ki...!
Biz doğayı yönetmeye çalışıyoruz ama doğa insandan daha güçlü.
insan doğayı ne hale getirdiler doğa denen bişe kalmadı
İnsanlar doğaya şekil verir. Doğa ise insanlara ders verir..
$öyle ki; doga bizi öyle bir sekillendir ki artik biz ona sekil veriyoruz.
havalar soğudunda evlerimize kapanıp kışlıklarımıza bürünüyor, yaz gelince ise serinleyecek bir yerler bulmaya çalışıyorsak bence doğa yönetir insanı.
Insan dogayi yonettigini sanar ama doga insani yonetir aslinda.
Insanlığın ilk yıllarında doğa şimdi ise insan ama bazen gene doğa bizi yönetiyor.
Bence insan doğaya ne kadar iyi akarsa, korursa doğa o kadar karşılığını insana geri verir.
Biz insanlar ne kadar doğayı yönetmeye kalksakta doğa yener. Bir depremine bakar
doğa bizi yönetse şuan ayakta zıçıyor olurduk hilmi.
bence insan dogayii*bazende doga insanii
Kimi konularda biz kimi konularda doğa..
Doğa insanı tabiki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar