İnsan doğaya hakimdir
Doğa insana hakimdir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Doğa ve insanın iç içe olduğunu düşünerek iki seçenek arasında bir seçim yapamayacağım. Doğanın insana, insanın da doğaya etkisi olmadığı zamanlar mevcuttur. Örneğin;yer altı kaynaklarının işlenmesi hem toprağa hem de topraktaki biyoçeşitliliğe zarar verir. Aynı şekilde ormanların tahrip edilmesi, bataklaklıkların kurutulması vs. Bunlar insanın doğaya etkisine örnek gösterebiliriz.
Doğanın insan üzerindeki etkilerine ise, Tarım üzerinden örnekler verebiliriz. Toprağın kalitesi, verimi... Ya da iklim özellikleri, Yaşadığımız bölgede yapılan evlerin hammaddeleri, örneğin;karadeniz de ahşap kullanılırken, İç Anadolu ve Güneydoğu bölgelerinde kerpiç kullanılması... Bunlar da doğanın insana etkileridir. Bu tür örnekleri çoğaltabiliriz. Kısaca doğa ve insan daima iç içedir.
Cevap
2Cevap
Doga insana hakimdir diyorum
Doğa insana bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?