Deprem bölgesinde hırsızlık yağma yapan insanlara uygulanan şiddet hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hataları çok büyük evet hak ediyorlar ama bazı görüntüler çok üst seviyede beni vicdanen rahatsız ediyor. Yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum. 😥

Deprem bölgesinde hırsızlık yağma yapan insanlara uygulanan şiddet hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla