Deprem bölgesindeki yağmacı ve hırsızlara gösterilen şiddeti doğru buluyor musunuz?

Şiddete karşı biri olmama rağmen içim rahatlamıyor değil. Siz ne düşünüyorsunuz, hakları kanunen mi verilmeli, dayakla mı?

Deprem bölgesindeki yağmacı ve hırsızlara gösterilen şiddeti doğru buluyor musunuz?
Cevapla