10 yıldır konteyner 'da yaşıyoruz diyelim ki deprem oldu hasar olur mu?

Bina değil sonuçta kardesim ne kadar büyük olursa olsun depremin şiddeti bir şey olmaz diyor sizce haklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
2013 de geldik yıl oldu 2023 bide ben şehirde yaşayanlara çok özeniyordum birkaç ay öncesinde keşke şehirde yaşasam ne güzel her şey elinin altında derdim ama şu an fikrim değişti. Her an bir şey olacak kaygısıyla yaşayamam Allah hepimizin yardımcısı olsun
10 yıldır konteyner 'da yaşıyoruz diyelim ki deprem oldu hasar olur mu?
Cevapla