300 TL yardım gönderdiğim için dalga geçtiler, sizce hak ettim mi?

350 liram vardı 50 lirasına yemek yerim diye 300 gönderdim arkadaşlarım dalga geçtiler

300 ne hiç göndermeseydin diyorlar

Güncellemeler
+1 yıl
Sayın arkadaşlarım hepinizin yorumları için teşekkür ederim iyi ki varsınız <3
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlarımla iletişimimi kestim
300 TL yardım gönderdiğim için dalga geçtiler, sizce hak ettim mi?
Cevapla