Beşiktaş Çarşı grubu sabah çorba dağıtıyor, akşam üstü yağmacı dövüyor, hizmette sınır yok..#carsi #yagma #Jandarma #asker #polis #depremsondakika pic.twitter.com/tPDJbNQqvW
— Enes (@Siyahisolkanat) February 10, 2023
İzlerken gurur duydum iyi ki Beşiktaş'lıyım #Beşiktaş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yanlış yapıyorlar. Dövme linç. Ver orada askere polise.
İzin aldılar ümit Özdağdan oda Hataydaymis bak videoda ümit Özdağ vr
Çarşı grubunu ben fasizme karşı bilirdim. Utandım ben ümit Özdağ gibi ırkçı bi fasistle bu şekil olmalarına
Niye ırkçı olsun
Irkçılığın kitabını yazmış allahın fasistti.
Gel karşısında böyle konuş yermi çapın
Yok onun gibi bir ırkçıyla muhatap olmam. Türkiye içişleri bakanına posta koydu. Öyle ırkçılar benden uzak Allah’a yakın olsunlar
Şiddet hiç bir zaman doğru değildir ne yaparlarsa yapsınlar
Hırsızlık yapanlara iyi yapıyorlar hakediyorlar ne güzel dövüyorlar izlerken oh dedim
Şimdi o insanlardan ne farkları kaldı Beşiktaş olduğu için söylemiyorum
Polise versen iki gün sonra serbestler
Ümit Özdağ kim be
Cumhurbaşkanımız
Hangi ülke nin
Ananın ulkesinin asdf
Tanımıyorum ki ondan sordum terbiyesiz
Buradan biraz çık araştırma yap gündemi takip et gri pijamayi dötüne çekip tüm gün burada soru cevaplıyorsun hxhxhx
He tamam hatırladım su mülteciler e karşı çıkan onları istemeyen babası hain japonya doğumlu mülteci pislik doğru ya
Erdoğan'ı birde anlat
Bana burdan gelme benim siyasi görüşüm yok vicdanı olan halkı için çalışan kim varsa ben ondan tarafım ama maalesef öyle bir kişi YOKK
Erdogancisin ailende öyle belliki ümit ozdagi ne kadar iyi taniyosun adam Hatay'da gece gündüz yardım ediyor hadi anan baban gelsin hadi sende gel bak ben geldim şu an antepteyim ama sende o Toto yok sen anca Ümit ozdagi kotule
Hırsızlığa mi gittin yoksa oraya vakit bulup bana yazıyorsun vasıfsız eleman
Evet senin iç çamaşırlarını çalacam bak terbiyesizlik yapma scrm agzina
Önce düzgün konuşmasını öğren
Ben düzgün konuşuyorum sen terbiyesizlik yapıyosun vasifsizmis ben dinlenmicekmiyim
Saygısızlık yapiyorsun