4 kedim var ve 4 ü de kucak nedir bilmez
deprem anında her birini alıp pusete koyacak vaktim olacağını sanmıyorum
onları poşete koyup delik açsam dışarı çıksam ya da bitene kadar korusam nasıl olur bu arada hepsi 3 kilonun üzerinde 🤦🏻♀️
4 kedim var ve 4 ü de kucak nedir bilmez
deprem anında her birini alıp pusete koyacak vaktim olacağını sanmıyorum
onları poşete koyup delik açsam dışarı çıksam ya da bitene kadar korusam nasıl olur bu arada hepsi 3 kilonun üzerinde 🤦🏻♀️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Saçmalama ya öyle şeymi olur baks alın bari ölürler
yav öyle şey mi olur havasızlıktan boğacaksın hayvanları delik açsan ne fayda
yaşam üçgenini araştır
Yaşam üçgeni sadexe bana özel değil mi deprem anlık bir şey hepsini tek tek pusete nasıl koyarım
koyma diyorum poşete hala nasıl koyarım diyorsun
O zaman akıl ver hayat üçgenine fırsatım kalmaz
hayvan taşıma çantasına koyacaksın
Tamam 5 dakikam var ya benim rahat rahat koyarım artık
nasıl 5 dk
Öyle diyorsunuz ki hepiniz sanki zamanım var 4 kediden bahsediyorum ve hepsi yaramaz boxa zar zor giren kediler ve benim maximuö 30 saniyem falan olur 5 dakikam olsa koyabilirdim
başka türlü zor işte bende iki köpek sahibiyim
Poşete koyup 1 dakika sonra çıkarsam ne olacakki
günah
Kedi boxenina koyman daha sağlıklı
Ya ne sacmaliyon sen