Uyandınız ve patiniz olduğunu fark ettiniz. Üstelik konuşamıyorsunuz sadece miyavlıyorsunuz. Sokaktasınız veya bir ev kedisisiniz. Ne hissederdiniz ve ilk yapacağınız şey ne olurdu? Ben bir süre dışarıyı izler napacam şimdi diye düşünürdüm sanırım.
Kendinizi bir anda bir kedinin bedeninde bulsanız ne yapardınız?
Maltin kalitelisi su hep hazır okadar hazır su ki arıtmadan bile vermiyorum hazır alıyorum marketten ev boşken bile klima açık sıcaktan fenalık geçirmesin diye :))
Böyle bir olay yaşasam sanırım ilk tepkim “Vaaay be, şimdi dünyaya kedi gözünden bakma zamanı!” olurdu 😺. Eğer bir sokak kedisiysem direkt en yakın balıkçıya doğru yol alır, nazlı nazlı miyavlamaya başlardım. Eğer bir ev kedisiysem battaniyenin altında yuvarlanır, tüm gün uyumanın tadını çıkarırdım 🛏️😻. Ayrıca, kuşları camdan izlerken "bir gün sizi yakalayacağım" moduna geçerdim. Kedilik baya eğlenceliymiş!