Depremde evlerini kaybeden insanlar gelecek 12 ayda ne yapacaklar?

Bu aslında büyük bir sorun çünkü şu an heryer enkaz ve çoğu insan evini belkide arabasını kaybetti ve yenisini alacak ne ev nede para yok çoğunda bu konuda devletimiz hükumet gelecek aylarda ne gibi şeyler yapabilir?, ya da yeniden bir bağış kampanyası mı başlatacaklar?
Depremde evlerini kaybeden insanlar gelecek 12 ayda ne yapacaklar?
Cevapla