Halkın alım gücü düşük, binlerce yeni ev boş duruyor. Eski yapılarda oturmaya mecbur kalan halk olası depremde ne yapacak?

Merhaba KScanlar! Nasılsınız?
Deprem ülkesi olduğumuz gerçeğini depremler meydana gelince sık konuşuyoruz.
Bir sürü uzman ve türevleri çıkıp konuşuyor.

Ortak nokta sağlam binalar yapılması örnek olarak gösterilen Asya ülkeleri projeleri felan filan.

En kötü yapıya sahip evlerin bile kiraları yüksek, almaya kalksan o kötü evlerin bile fiyatları yüksek; Vatandaş istese de yaşamak zorunda kalıyor.

Kendi evlerini kullananların bile artan inşaat malzemeleri fiyatları yüzünden dayanıklı şekilde onarma imkanları kısıtlı.

Allah yaşatmasın ama Sıfır söz de 7 şiddetindeki depreme dayanıklı diye üretilen binlerce yeni evler de milyonluk fiyatları yüzünden yüzünden boş duruyor.

Devlet eli ve desteği ile ilerlemeler de çok yavaş ilerliyor,
bu da yetmezmiş gibi bir çok belediye toplanma alanlarını bile azaltmış 99 depreminden bugüne kadar.


Depreme bile bile teslim olarak yaşıyoruz. Allah büyük depremlerden korusun inşallah ülkemizi.

Dırım dırım dırım dıss 🤪 #aynadakiajan #aynadakiajansoruyor
Halkın alım gücü düşük, binlerce yeni ev boş duruyor. Eski yapılarda oturmaya mecbur kalan halk olası depremde ne yapacak?
Halkın alım gücü düşük, binlerce yeni ev boş duruyor. Eski yapılarda oturmaya mecbur kalan halk olası depremde ne yapacak?
Cevapla