Bu depremin piskolojisini ulkecek nasıl atlatacağız?

Bu depremin piskolojisini ulkecek nasıl atlatacağız?

Depremi unutmayalım unutturmayalım zaten. O kadar insan vefat etti yerin altında bir o kadar daha var. Düşündükçe insanın tüyleri ürperiyor biliyorum. Peki biz bu piskolojiyi nasıl atlatacaz?

Bu depremin piskolojisini ulkecek nasıl atlatacağız?
Cevapla