Deprem bölgesine izin çıktı, ilk yardım bilgim yok yardımı bırakıp dönsem olur mu?

Amcam izin çıkarmış erzak götürmek için şirketin minibüsünü alıp yola çık diyor gitmeyi çok istiyorum ama oradaki insanların hakkınıda da kendi beslenmem gereken şeyler ile gireceğimi düşünüp çok kötü hissediyorum kendimi giden bir arkadaşım var bana mesaj attı su içmeye bile utanıyorum hiçbir ilk yardim bilgim yok sadece götürdüğüm yardim ile kaldım diyor benim ilk yardım bilgim kısıtlı yani oradaki insanlar için bir şey yapamayacağımı düşünüyorum sadece götürüp geri dönebilirim ancak (erzağın gideceği yer belli)
Deprem bölgesine izin çıktı, ilk yardım bilgim yok yardımı bırakıp dönsem olur mu?
Cevapla