Depremde devlet hastanesine sıgındık koltukları tutmuslar bu dogru mu?

Butun aileler koltuklari kendi cocuklarina tutmus ben yorgunluktan biyer bulup oturdugumda bi kadın kocasına hemen "şu kizi kaldir da bizimkini oturt" abileri falan hemen orasi sahipli dedi dedi kadın da kaldir şunu kaldir dedi bende sinirlenip "senin yerin mi yaa" diyip dönup gittim dedim arkamdan abileri bagirdi laflara bak laflara senin yerin mii diye bu nasıl bi kibirlilik bu zamanda birbirimize yardimci olmayacak miydik
Depremde devlet hastanesine sıgındık koltukları tutmuslar bu dogru mu?
Cevapla