Depremi Ordu'dan hissettik. Evim 6. katta. Anı bir depremde evin içinde kapanıp tutunmak mi iyi yoksa aşağı inmeye çalışmak mı?

Evde tekim.
Depremi Ordu'dan hissettik. Evim 6. katta. Anı bir depremde evin içinde kapanıp tutunmak mi iyi yoksa aşağı inmeye çalışmak mı?
Cevapla