Yunan arama kurtarma görevlilerinin kurtarma sevinci sizi de duygulandırdı mı😢?

Biz sanırım Tom ve Jerry gibi iki ülkeyiz... 🐱🐭

Düşmanı düşünce derhal yardımına koşan, üzüntüsünü paylaşan ve ona yardımcı olan "düşmanı!" hani...

Şüphesiz onlar da bu durumda olsa bizler de yardımlarına koşardık.

Tıpkı Orman Yangınlarına koştuğumuz gibi...

Çünkü İNSANLIK bunu gerektirir!

Yunan arama kurtarma görevlilerinin kurtarma sevinci sizi de duygulandırdı mı😢?
Cevapla