Adana'da depremden hasar gören evleri sıva üstü boya ile gizlemeye çalışılmışlar. Bu görüntüleri gördünüz mü?

İnsan hiç mi utanmaz, arlanmaz, üzülmez ya. Gerçekten böyleleri yüzünden insanlar bu halde.
Adanada depremden hasar gören evleri sıva üstü boya ile gizlemeye çalışılmışlar. Bu görüntüleri gördünüz mü?
Adanada depremden hasar gören evleri sıva üstü boya ile gizlemeye çalışılmışlar. Bu görüntüleri gördünüz mü?
Adana'da depremden hasar gören evleri sıva üstü boya ile gizlemeye çalışılmışlar. Bu görüntüleri gördünüz mü?
Cevapla