Bina arası plakaj beton mesafesi daraltılmış. Araya köpük yalıtım malzemesi konuluyor bu birinci büyük yanlış. ikinci yanlış kolon kiriş bağlantıları kalın demirli ve kaynaklı olmalı bu ikinci yanlış. Yükü tutabilecek tuğlalar kullanılmalı ytong gibi ucuz kırmızı tuğla konuluyor görüyorum. Beton sertliği de en az 10 mohs olmalı. Yıkılan binalarda bu standartta bir beton göremedim ufalaniyor yeni bina üstelik
Allah ile ne alakası var? Allah mı dikti o apartmanı? Allah mı ucuz malzeme kullan, mezarını milyonlara sat dedi? Yok doğa yok felaket yok allah yok kader, he bekleyin kader. Türk insanı kadar ahmak baska bir millet var mı ciddi yaa