Sizce yetkililer, hükümet layıkıyla görevini yerine getirdi mi?

30 saatten fazla oldu hala yardım ulaşmaması insanların aç susuz sokakta kalması ne demek?

Arama çalışmalarının çok az yerde başlatılması ne demek? Hani seferberlik?

Vatandaşlar karınca gibi yardım toplayıp göndermeye çalışıyor, belediyeler öyle...

Böylesi bir felakette görevliler nerde?

#deprem

#hükümetdepreminaltındakaldı

Güncellemeler
+1 yıl
Malatyada, Kahramanmaraşta yakınlarım var depremden bu yana sokaktalar çoluk çocuk aç bir damla su bulamadıklarını her yerin yıkık altında olduğunu söylüyorlar. Bu insanlara neden 30 saattir gıda bile gitmedi?
Sizce yetkililer, hükümet layıkıyla görevini yerine getirdi mi?
Cevapla