Depremde göçük altında kalan çocukla discorddan alay edildiği doğru mu? Kurgu mu? Bunu yapan hangi vicdan, hiç mi utanma yok?

Bencilliğinizden, aşk hayatınızdan, bilmem ne isteğinizden bir kaç saatliğine uzaklaşın. Yüzlerce kişi enkaz altında, yüzlerce bina yıkıldı. İnsanlar bu soğukta evsiz kaldı. Hala sitede aşk acısı çekmekten utanmayanlar dolu. Biraz vicdan ya, hiç mi utanıp sıkılmıyorsunuz siz bunları yazarken? Nasıl içiniz sızlamıyor dalga geçiyor, gülüyorsunuz, eğleniyorsunuz?

Depremde göçük altında kalan çocukla discorddan alay edildiği doğru mu? Kurgu mu? Bunu yapan hangi vicdan, hiç mi utanma yok?
Cevapla