Depremden etkilenen şehirlerde eğitime 2 hafta ara verildi! Depremden sonra verilen kararlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kahramanmaraş'ın Pazarcık ilçesinde 7,7 büyüklüğünde meydana gelen deprem 10 ilde hissedildi. Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, "Kahramanmaraş, Hatay, Adıyaman ve Malatya illerimizde bugün itibarıyla eğitim öğretime 2 hafta ara veriyoruz. Diyarbakır, Gaziantep, Şanlıurfa, Adana, Osmaniye ve Kilis illerimizde 1 hafta eğitim öğretime ara vereceğiz" dedi. Siz bu kararı doğru buluyor musunuz, 2 haftalık ara yeterli mi, ne düşünüyorsunuz?

Depremden etkilenen şehirlerde eğitime 2 hafta ara verildi! Depremden sonra verilen kararlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla