Yani deprem olursa diye yapılacaklar planlanmış mıydı sizce? Yeterli oldu mu?
Evet
Hayır
Diğer (Görüşte yazacağım)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani deprem olursa diye yapılacaklar planlanmış mıydı sizce? Yeterli oldu mu?
Asker neden kışladan çıkmadı deprem olmuş sayın bakan ismini vermeyeceğim daha ölü var mı bina yıkılmış mı ya da ölü sayısı belli değil uluslararası yardım çağrısı yapıyor nedense hadi büyük bişey olacağını tahmin ettin askeri kışladan neden çıkarmadın? Afet durumunda asker emir verilmeden kışladan çıkması lazım ama bir kişinin ağzına bakılıyor
Yeterli diyen bu halka düşmandır.
U*lan ilk 48 saat ortada kimse yok, enkaz altından insanlar feryat ediyor "sesimi duyan var mı" diye.
Etkin kurtarma başladı dedikleri günlerde bile gidilmemiş enkazlar vardı. Bu kadar terbiyesizlik, utanmazlık olmaz. Sorsan hepsi müslüman.
Evet deprem çok fazla şehri çok büyük ölçüde etkiledi ama öncesinde tedbirler alınmış olsaydı binalar kontrol edilmiş olsaydı ben ve deprem bölgelerine vaktinde gidilmiş olsaydı ben zannetmiyorum bu kadar kayıp yaşayacağımızı çok üzgünüm allah rahmet eylesin tüm vefat etmiş insanlara şu saatten sonra ne söylesek boş
Eleştrimek istemiyorum.
Cevap
18Cevap
Bazı yerlerde yeterli
Başta bir kimse ne yapacağını bilemedi orada büyük zaman kaybı yaşadık askerler geç gitti madenciler geç gitti dışardan destek de geç geldi keşke bir tık daha erken davransaydık her şey daha farklı olabilirdi
Bu kadar büyük. Depreme hiçbir grup örgüt yetişemez. umarim ki İstanbul'da böyle bir deprem olmasın. olası büyük bir depremde 70 bin binanın yıkılacağı söyleniyor. boyle birşeye dunyadaki tüm yardım kuruluşları gelse yinede devede tırnak kalır.
Kaç ülke böyle bir depreme hazır olabilir di bilmiyorum. Kim 10 şehri kapsayan bir deprem bekler di bilmiyorum. Yetersizlikler ihmaller var mi Vardır. Ama ònce vatandaş olarak da biseyleri ustlenmeye başlamamız gerekiyor diye dusunuyorum. Giden canlarımızın acısını hicbirşey dindirmiyor ne yazık ki 😔
Evde oturan kişi bile evinin sağlam olum olmadığını umursamazken müteahhit firmada bunu fırsat bilip daha umursamaz olunca ülkede depremler ölümlere sebep oluyor maalesef :/
@crazzy42 tek kişiyi suçlamıyorum. Burada müteahhitin ve devletinde payı var tabi ama onlar yapmıyor diye vatandaş umursamazsa bu ülkede hiç ileri gidemeyiz. Biz ne isek bizi yönetenlerde öyledir. Parti farketmez
asıl deprem öncesi ne yapılmış ona bakmak lazım
sonrası tam Bi fiyasko yıkılan binlerce bina
imar afları
en iyisi depremde yakınlarını kaybedenleri dinlemek
işte o zaman yeterlimiymiş görürüz
Bu kadar büyük bir coğrafyayı etkileyen deprem için ne yaparsan yap yeterli gelmez. Ama devletin neden 2 gün geciktiğini de kimse açıklayamaz.
Organizasyon ilk günlerde çok kötüydü herkes gördü bunu 5. gunden sonra biraz düzelmeye başladı. oraya giden biri olarak gelirken asker stk seyyar mutfaklar çok gördüm. Ani müdahale hayat kurtarır her zaman.
Herkes elinden geleni yapıyor büyükbaba söz konusu para oldu mu insanoğlunun gözü açılır he he kapatilizme taş attım
Liyakatsizlik sonucu afatın başında imam olması
Kızılay'ın başında otelinde Kızılay kavurması bulunması
Kızılay'ın Ensar vakfına bağış yapmış olması Devlet kurumlarının siyasal iktidar tarafından içinin boşaltılmış olması vbgibi
Bundan daha iyi olabilirdi belki ama yetersiz diyemeyiz dünyada bu kadar büyük depreme bu kadar iyi müdahale edecek başka ülke yok
Yetetsiz diyenler teknik bilgisi olmayan, analiz yapamayan sadece şikayet eden kişiler
Yeterli olmadığını düşünüyorum
İlk başlarda kötüydü. Sonradan daha iyi oldu
Hayır ilk başlarda ülke şok geçirdi ama bu tür doğal dışı durumlara ülkenin tam olarak hazırlıklı olması gerekiyor, durum başlarda pek hızlı yönetilmedi diye düşünüyorum şehirlerin çoğu yerinde yıkık vardı ve ülkenin çoğu yardım yardım diye bağrışıyordu (yardım konusuna hayla da anlam verebilmiş değilim "Yoruma kapalı")
aklın yolu bir demekki, yeterli değil.
Hayır yeterli değildi ve çok geç kalındı.
Hiç bir zamanda yeterli olmayacak
Düşünmüyorum
Pinterestten buldum kendim yapmadım 😃
Yeterli değil ... 🦂 '
Silivri soğuk olur dostlar...
En azindan biraz yetirli olmustur
Evet düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?