Deprem yardımları için olan zorlamalar hakkında ne düşünüyorsunuz?

özellikle ünlüler üzerinde gördüm bunu örnek vermek gerekirse serenay sarıkaya

sosyal medyada depremle ilgili bir şey paylaşmadı diye linç yedi kadın

ülkemiz nasıl felaket anında bile nefret kusacak bir şeyler bulabiliyor içimiz pislik dolmuş, nefret, öfke dolmuş bizim.

yapılan yardımların sorgulandığını dahi gördü bu gözler

devlet zaten en başta yardım etmek zorunda diğer vatandaşlar ünlüler iş insanları onlar bunlar vb. bu kişiler yardım edip etmemeye kendileri karar verirler yanlış mı düşünüyorum kimseyi zorlayamazsınız ya da yargılayamazsınız bu şekilde

kimisi gizli eder kimisi herkese duyurur ama sorun bu değil günümüzde artık göstere göstere yardım etmeyince kimse inanmıyor yardım ettiğine belki de yardım ettiler ama bunu duyurmadılar mesela

neden yardım konusunda bile insanlar zorlanıyor iteleniyor adı üstünde yardım bu kişinin kendine bağlı ne yapacağı niye herkes her şeye karışır oldu had bilmez oldu

amacım kimseyi savunmak değil ama artık gerçekten cehaletin karanlığına doğru koşa koşa gidiyoruz gibime geliyor

Deprem yardımları için olan zorlamalar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla