
CHP lideri, katıldığı canlı yayında "13 Şubat 'ta kamuoyuna cumhurbaşkanı adayımızı açıklayacağız" ifadelerini kullandı.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

CHP lideri, katıldığı canlı yayında "13 Şubat 'ta kamuoyuna cumhurbaşkanı adayımızı açıklayacağız" ifadelerini kullandı.
Mansur, Ekrem, veya başkan bir sağcı hırsız aday gösterilirse asla oy vermem. Ama bizim millet önüne konulan her yeme balıklama atlıyor. Neymiş Kılıçdaroğlu seçilemezmiş, Mansur, Ekrem.. vs süper adamlarmış, hemen seçilirmiş.
Ben Kılıçdaroğlunu ideal bir aday görmüyorum. Ama bütün yandaş medya ve bazı CHP li muhaliflerce neden itibarsizlastirmaya çalışıldığını ve bundan dolayı 6 lı masanın adayının neden onun olması gerektiğini biliyorum.
Şu medyadaki algı yönetiminin, çevrenizdeki cahillerin dedikodularının kurbanı olduğunuzu ne zaman farkedeceksiniz acaba?
Kılıçdaroğlu İstanbul ve Ankara zaferlerinin mimarı ve İyi Parti'ye 20 vekil vererek İyi Parti'yi bugünkü haline getiren siyasidir. Kariyerinde en ufak bir yolsuzluk yoktur ve demokrattır. E peki kardeşim sorun ne o zaman? Kılıçdaroğlu aday olmasıncılara göre sorun şu: Kılıçdaroğlu aday olursa Akp'den kopan seçmen ona oy vermez. Evet bu önemli bir gerekçe ve gerçekten de çevremde Akp'den koptuğu halde Kılıçdaroğlu'na oy vermem diyen bir çok insan var. Öte yandan bizim gibi cahil geri kalmış halkların lider tercihi de şu şekildedir: Güçlü, heybetli, iri yarı, meydanda bağırıp çağıran aslan gibi kükreyen bir lider olacak. Sanki mahalle kavgasına gidecek gibi özellikler arar. Kılıçdaroğlu ise naif, mütevazı görünüş olarak da zayıf, kuru bir adam olduğu için tercih edilmez. Bunlar çağdaş modern ülkelere göre saçmalık olabilir ama maalesef bizim ülkemizde realite bu şekilde. O yüzden de Kılıçdaroğlu mevcut adaylar arasında kazanma ihtimali en düşük aday. Ama büyük ihtimalle o çıkacak gibi görünüyor. Umarım ortada Levent Gültekin'in dediği gibi bir proje yoktur. Yoksa bu seçimde de Erdoğan kazanırsa Türkiye artık kesinlikle yaşanmaz bir hale gelecek. Mülteci sayısı 20 milyona dayanacak, market, giyim, teknolojik ürünler, konut ve taşıt fiyatları uçacak. Ve bırakın asgari ücretle çalışan işçiyi okuyup devlet memuru olmuş insanlar dahi Yandım Allah diyecek. Suç oranları inanılmaz bir şekilde artacak.
Kılıçdaroğlu neden aday olamaz tek öne çıkan şeyler;
* Üst üste seçim kaybetti (aslında 2 kere kazandı, ibb adayı çıkartıp kazanması gibi)
* sgk yi batırdı dediler (tüm kayıtları ortaya çıkarıp bir tane yolsuzluk dosyası çıkarılamadı)
yani;
Milletin takım tutar gibi parti seçtiği ve savunduğu ortam da böyle sonuçlar çok normal. Halbuki ki AKP ve yöneticilerinin olumsuz yönlerini yazsam burada okumaya ve benim yazmaya vaktim yetmezdi.
Nedir bu Kılıçdaroğlu düşmanlığı; aslında çok basit: Atatürk'ün kurduğu partiye karşı sağ kanadın düşmanca ve kutuplaştıran politika ile milleti bölmesi diye düşünüyorum.
Sonuç olarak;
Bugün Kılıçdaroğlu hiç yönetime geçti mi? Hayır. Eee yönetime geçmeyen biri hakkında direkt o yapamaz demek fanatiklik değilde nedir? Yurdum insanı araştırmıyor görmüyor, dinlemiyor. Kısa yoldan daha yurdun kaç bölgesi var desen bilmeyen gazete yorumcularının ağzıyla konuşuyor.
Hak, hukuk ve adalet bir gün bu ülkeye tecelli edecek.
Bu iktidarın 20 yıldır başta olmasının nedeni başarısız muhalefet hepsinde koltuk sevdası var anketler röportajlar ekrem İmamoğlu ve mansur yavaştan yanayken kendinin aday olması bencilliği yüzünden olur çünkü seçim yüzde 90 kaybedilir. Gerçekten başarılı bir siyasetçi olsaydı zaten şimdiye kadar kazanırdı.
@kdkdkddkkdk başarısız muhafaletin yanısıra Erdoğan siyaset yapmasını biliyor arkadaş adamda aşırı bir manipüle etme potansiyeli var
Siyasi alanda pasif karakter ve partisiyle ters düşecek açıklamaları eylemleri oldu oto-kontrolu sağlayacak birisi değil bence dengeleri sürekli değişiyo güven vermiyo türk halkına
@Irresistibleart
Gerçekçi olmak lazım.
1- Kılıçdaroğlu’nun son 5-6 yıldaki birbirine benzemeyen partileri masaya toplaması büyük şehirleri kazanması İYİ PARTİ ile HDP OYLARININ aynı adaya oy vermesini sağlaması çok anlamlı.
2- Türk insanın aşamadığı değerler var. Bunlar ırksal ve dinsel-mezhepsel temelli. Bunu aşamadığı sürece hiç bir iktidar ya da kişi başarılı olamaz. Kılıçdaroğlu’nun bunu aşacak gücü olduğunu düşünüyorum.
Ülkede bir Alevi cumhurbaşkanının olması ülkede toplumsal barışı tesis etmede güzel mesaj olur mu evet olur siz sadece bir ırkın veyahut ideolojisi azinlikta olan taraflarin oylamada rol oynayacağını saniyosaniz duygusal bakıyosunuz derim Kemal bey tek başına sönük karakter kendisini dirilten partinin parlamasina neden olan kişileri yamana mi atsinlar masaya topladı diye? Mansur ayrica partiden ayrilan muharrem ince nin emekleri büyük. Parti başkanı değil halkin diline ses verilmeli halk onun olmasını istemiyo bariz açık
@Sefine-iBelagat Erdoğan ne kadar başarılı ise kılıçtaroglu o kadar başarısız. Her koru durumu Erdoğan aleyhine çeviriyor konuşmalarıyla dediğiniz gibi halkı iyi manupule ediyor kilictaroglu ise o kadar sıkıntının derdin içinde ki çok güzel yönetip bu durumu oylari kendine çekebilir. Kaç sene öncesinden turban problemini kayde değmez şeyleri masaya sürüyor. Mantıklı hareket etmiyor
Eig. için teşekkür ederim.
Kılıçdaroğlu aday olmamalı kazanamaz bu bariz belli olan bir şey daha neden bu kadar ısrarcı anlam veremiyorum. içtiğim kahve dile gelse Kılıçdaroğlu aday olmmasın der ama adam inatla bu yolda ilerliyor
Cevap
52Cevap
Mansur Yavaş olmalı bence
Takım tutar gibi fanatik bir yaklaşımla partizan insanların ülkesi Türkiye. Okumayan, araştırmayan, sorgulamayan, yargı ve muhakeme yapamayan. Tüm yanlışları, haksızlıkları, yolsuzlukları, verdiği zararı gözüne soksanız hatta direk zararını yaşamış bile olsa hala inatla, inançla körü körüne bağlı olan... Syn Kılıçtaroğluna dayanağı, kanıtı olmasa bile bir önyargı var ve halkın hatta Chp tabanının bile antipatisi var maalesef. Aday olursa otomatikmen rakibinin hanesine işleyecek tüm puanlar. Çok sevilen ve başarabilme ihtimali yüksek olan iki aday var (syn Ekrem İmamoğlu ve Mansur Yavaş) onlardan birisinin aday gösterilmesi daha mantıklı olur bence. Ülkenin içinde bulunduğu şu durumda inatla, hırsla hareket etmez diye düşünmek istiyorum aksi halde tüm negatif duygu, düşüncelerin haklılığını kanıtlar. Türkiye çok kritik bir dönemeçte şu an ya batacak ya kurtuluş için bir ümidi olacak. Çok akıllıca hamleler yapmak gerekli..
Şu anda hepimizin ortak amacı AKP hükümetini, tek adam rejimini bitirmek bu yüzden 6'lı masanın çıkaracağı herhangi bir aday kabulümdür. Kılıçdaroğlu herkesi birleştiren bir insan bence yani önyargılı olmamak lazım 20 küsur senedir AKP yi gördük ülke hep geriye gitti bir dönem de CHP yi deneyelim bir şey olmaz
Kılıçdaroğlan aday olursa Tayyip Erdoğan'a bir dönem daha hediye etmiş olur.
Üstelik şu anki durum yanlış bence. İlk turda her parti kendi adayını koyar, ikinci tura hangi aday daha fazla oy almışsa onunla girilir. Muhalefet iktidarın ekmeğine yağ sürmekle meşgul
kılıçdaroğlu reisi destekliyor tbejkjjeg
Benim için olsun olmasın farketmez ben 6 oktan vazgeçmem gelene kadar devam lakin bu adam istenen adam değil Mansur Yavaş aday olsa kazanır ya da İmamoğlu. İktidarın artık değişmesi lazım kim gelirse gelsin halk için gelsin hırsız olmasın
6 kazık yakında size..
Giren girdi zaten size tabi kurunun yanında yaşta yandı. Ya anlamıyorum nasıl geçiniyorsunuz bunun cevabını insansanız doğru bir şekilde verin lütfen
ablacıgım bizim aile 4 kişi ben bimde kasiyer olarak çalışıyorum 8500 tl alıyorum
annem bebek bakıcısı 10000 tl alıyor
kardeşim çiğköfteicde çalışıyor oda 8500 alıyor
ablamda tekstil de ortacı 10000 tl alıyor
toplamda ayda eve 37.000 tl giriyor rahat geçiniyoruz
Asgari ücret ne kadar peki biliyor musun? Sadece kendin için konuşuyorsun ama sen birde asgari ücretliye sor bakalım ya da 1 ay dene asgari ücretle gecindir evi empati kur kirada olanlar borcu olanlar onlar ne durumda düşündün mü hiç? Elini vicdanına koy öyle cevap ver lütfen sadece kendini düşünme asgari ücret 37 bin değil olsa bende rahat ülke derim sana katılırım o zmn
Saygısızlık falan olarak algılamayın geleceğin Cumhurbaşkanı yine Recep Tayyip Erdoğan , devşirme partilerin çoğunluğu değil yanında parti lideri diye gezdirdikleri farkındaysanız kotuledikleri akp den ayrılmalar bunlarla iş tuttuğu sürece hiç bir zaman iktidar olamayacaklar onun için kimse kimseyi aldatmasın halkın %52 şu Erdoğan diyor çünkü altılı masadan bir proje çıkmıyor çünkü iktidar olacakları varsada yaptıkları konualar konuşmalar yüzünden oy kaybı çok yaşadı en büyük dikkat edilmesi gereken konulardan biri bu olması gerekiyor, benki bir akp li olarak söylüyorum böyle giderse bı 20 yıl daha iktidar yüzü göremezler
dayı ne güzel konuşuyon sen ya helal olsun
Erdoğanın 40 yıllık köklü siyaset geçmişi var adam 20 yıldır yenmişte yenmiş
Sahada yenecek çünkü ürettikleri bir şey yok her toplantıda ye iç açıklama yok proje yok ama ağa babaları öyle istediği için olabilir, İngiltereye gidip temiz para getireceğim diyen adam orada açıklama yapıyor İngiltere dünyanın bir numarali para aklayicisi diyor helani temiz para bizi mi kullandırmak istiyor İngiltere'nin parasinj temizlemek için
genjler temiz para buldum zengin olduk fyegfıjefeghf
O gençler biliyor mu bu adamın ve yanındakilerin her toplantıda birbirlerini yediklerini çıkarken yalan üstüne yalan söylediklerini
Gençler size para buldum diyen kişi aceba fabrikada çalıştıracak birini bulabilir mi?
ben bir genç olarak reisçiyim ilk oyumda 14 mayısta reise olacak
ama bilmeyen bazı şuursuz gençler var
sgkyı batıran adam fabrika işçisi nasıl bulsun fekhfejfhejfe
Valla gecnleri x y harfiyle adlandıran alçaklardan ahlak yoksunlari gençlerimizi alfabetik sıraya koyamaz
ben kendimi vav nesli olarak adlandırıyorum diğerleri Q mudur z midir bilmem
Ben türküm, lazım , cerkezim aleviyim l, sunniyim , kürdüm ama turkiyeliyim biz hep birlikte Türkiye olduk yaşlısı genci
Ben de Türküm lakin Kürd Arab Çerkez Boşnak hepsi gardaşımdır
İman edenler kardeştir
Atatürkün partisini yöneten adam ülke yönetmeye aday değilse o koltukta ne işi var...
parti enim olsun ülke başkasının mı diyecek
Chp genel başkanı doğal CB adayıdır
Eğer K. K aday olursa Erdoğan'ın ekmeğine bal sürmüş olur. K. K aday olduğunda ona oy atmayacakları Yeniden Refah Partisi CB. adayı Dr. Fatih ERBAKAN'a oy atmalarıni rica ediyorum. genç ve dinamik siyasetçilere ihtiyacımız var.
Tüm Türkiye tek bir noktada birleşiyor, bu adamın aday olmaması..
Bir zahmet olmaz inşallah..
1939 da Yüce Ulu Önderimiz Sayın Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK kanun çıkartmış Kemal Kılıçdaroğlu öyle söylüyor
Yemin ediyorum ben aday olsam daha faydalı olurum. İnşallah kendi aday olmaz. Vatana ihanet etmekten başka bir şey olmaz çünkü. Mansur babayı istiyoruz.
göz göre göre adam hala adaylık peşinde.. istenmiyor kardeşim.. aday olursa c. başkanına çalıştığı konusunda emin olucam.. velev ki aday olursa vereceğim varsada, vermem..
Kılıçdaroğlu daha önce defalarca seçim kaybetti. Ayrıca yeterince ikna edebilecek konuşmalar yapamıyor. Örneğin kendi partisindeki Özgür Özel ondan çok daha iyi bir hatip...
Ayrıca bu seçim sağ sol davası değil ulusal bir davadır. O nedenle her tür görüşün saygısını kazanmış bir aday olmalıdır.
Bana sorarsanız daha önce meclis başkanlığı da yapmış, son derece demokratik bir kişiliği olan Hüsamettin Cindoruk en iyi adaydır...
Yemin ediyorum şaka gibi meral akşener kılıçtaroğlu sanki Recep Tayyip Erdoğan teşkilat üyeleri adama seçimi zorla kazandırmaya çalışıyorlar üç ay kalmış seçime hala aday kim kem küm bunların seçimi kazanma gibi bir niyeti yok Tayyip Erdoğana yine kazanacak 5 yıl daha bekle ki seçim gelsin
Bırak aday olmayı tarih sahnesinden silinmesi lazım da siyaset böyle bir sey. Kendisi en büyük akplidir. Türk tv kanallarındaki kurgusal dramayı siyasette de sağlamak adına kullanılan kukladan farksızdır kendileri. Rivayete göre thanos parmaklarını şıklatmadan önce "kılıçdaroĝlu aday olmasın" demiştir.
Bence Kılıçdaroğlu kesinlikle aday olmamalı. Çünkü olursa ona yine kimse oy vermeyecek.
Olsun benim demokrat amcam. Ölmeden yapılacaklar listesinde eklidir muhtemelen, gözü açık gitmesin tonton yanaklarını mıncırdığımmm 😍
Ya Erdoğanı yaptığı şeyler güzel, fakat gerçekten çok bozdu ve ekonomik krize soktu Türkiyeyi, ama onun haricindekilerden de bir b*k olmaz, ülkece ne yapacağımızı şaşırdık, o yüzden ben kimseye oy atmayacağım.
Ülke daha ne kadar geriye gitmeli bişeyler yapmanız için? Oy kullanmak vatandaşlık görevidir, lütfen oyunuzu kullanmalısınız.
@yks2023taydafayim kullanmak istemiyorum kararsızım niye kullanayım
Bir oy bir oydur bu şekil mutsuzluğa bırakma kendini her işte bir hayır var
şu an ülkenin hâli ortada bişeylerin değişmesi gerek
Diğer adayları denemeden bilemeyiz
Mütevazi yaşayan hangisiyse ona oy verin
Fatih Erbakan yeniden Refah Partisi takip edin dinleyin mahsur Ekrem vs hikaye
@GoogleAmcanız ben burada siyaset tavsiyesi için yorum yapmadım kimseye oy vermeyeceğim kimene, oy verme hakkım kadar vermeme hakkım da var.
@yks2023taydafayim Denemek ne oluyor kıyafet mi deneyeceğiz sanki bir ülke yönetilecek
İşte benim de değindiğim konu ortada Büyük bir şey var kullansan daha iyi olur tabii bu sana kslmış bir
Başka ülkeler memnun kalmadığı zaman hemen halk ayaklanıyor ve erken seçim isteyip başkasını seçiyorlar. O yüzden biz gerideyiz onlar ileride
@yks2023taydafayim doğru düzgün birileri olsa atardık zaten, hepsi çok yaşlı o yüzden beyinleri geride.
Olmalı bence Türk Milletinin kendine ne kadar güveni olduğunu görmeli
Bir açıklayamadılar gitti. Bu gidişle seçimden sonra açıklarlar herhalde
Açıklansa ne değişecek
Hiçbir şey. Zaten kazanamayacaklarını kendileri de biliyor ama bu kadar da uzun sürmesi komik olmaya başladı artık
Sen kazanmasınlar mı istiyorsun
@sarımınlaciverti evet
Hayatımız karardı haberin yok 🤦
@sarımınlaciverti onlar kazanırsa daha çok kararır. Onların amacı hiçbir zaman Türkiye'yi refaha kavuşturmak değil. Öyle olsaydı İzmir çok farklı bir şehir olurdu ve de İstanbul. İl bazında gördüklerimden doğru kimlerin nasıl ülke idare edebileceğini anlamak zor değil
Oy vermek bir şeyi değiştirseydi yasaklanırdı kendisi hemşerim olur ama bir cacığa hıyar olmaz
Kattiyen olmamalı o aday olursa ikilem durumu yaşayacağız baştan belli acaba kazanacak mı yoksa kaybedecek mi diye ama aklımda ki isim aday olursa kimse tutamaz onu diye tahmin ediyorum inşallah düşündüğüm kişi olur
Kılıçdaroğlu olabilir cumhurbaşkanlığı yapabilecek düzeyde bir siyaset adamı ama erdoğanın manipülasyonlarına karşı uygun bir aday lazım çünkü bu toplum sesi gür çıkan adama itibar ediyor. O yüzden imamoğlu düşünülüyor bence
Bu zamanda tek başına CHP olarak seçimi kazanma şansın varken seçimi kazanmamak için elinizden geleni yapıyorsunuz babala TV sayesinde öğrendik bazı şeyleri halk için o koltukta oturuyorsunuz kendi sefaniz için değil...
Birbirine benzemez 6'lı Erdoğan'ı devirmek istiyor ama onda bile anlaşamıyorlar. Bunlardan ülkeye patates olmaz ya. Bunlara 1000 oyum olsa birini vermem. Ülkeyi ya pkk ye ya da batıya peşkeş çeker bunlar.
Halen bir adayları olmadığına eminim, verilen tarih tamamen zaman kazanma. Erdoğan'ın seçim kazanmasındaki en büyük etkenlerden birisi CHP'nin ta kendisi. Bu ülkede tek sorun iktidar değil aynı zamanda muhalefet.
Kılıçdaroğlunun aday olmasını istemiyorum fakat 6lı masada ortak karar çıkacak tek isim kendisidir...
Ama halk bu ismi benimsemez ve kolay kazanacağı bir seçimi kay kaybettirir ya da zora sokar...
adayın açıklanacağı tarihi söyleyecekler daha 13 ünde, bunlardan bi cacık olmaz.
Farzet ki kazandılar. Her kararda toplanacaklar verelim mi vermeyelim mi, yapalım m yapmayalım mı
Elhasılı vel kelam nerden bakarsan bak Kaos
millet ittifakının değil KILIÇDAROĞLU çay bardağını bile aday gösterse kazanacağını düşündüğüm bir seçim olacağını düşünüyorum. millet ittifakı yaptığı her açıklamada kendine zarar veriyor millet ittifakının seçim kazanması için yapması gereken tek şey SUSMAKTIR.
Bu ülkede 20 yıldır Ak partinin kendi kendine yaptığı muhalefeti asıl görevi muhalefet olan partiler yapamadılar
Bu secimi kazanacak adaylar Ekrem İmamoğlu ve Mansur Yavas eğer Kilictaroglu bunu göre göre koltuk sevdası yüzünden adaylığını ortaya koyarsa Turkiyeninin durumu daha beter olacak.
Yıllardır her konuda iktidara hizmet eden bu adamın seçilmek için aday olması çok saçma olur.
Kılıçdar'a oy verme ihtimalim çok düşük. Onun yerine Muharrem İnce'ye oy veririm. İmamoğlu olursa yüksek ihtimal.
Arkadaşlar önemli olan ülkeyi kurtarmak bu adayı sevmedim demekle olmaz evet bende Mansur Yavaş olsun isterim ama olmazsa da yine oyum muhalefete kim olursa ona vericem yeterki ülke kurtulsun bu bizim elimizde unutmayın
kemal aday olursa burdan anlicağımız şey biz iktidar olmak istemiyoruz muhalefet yapmayı seviyoruzdur. ekremden iş çıkmaz millet neye göre ekrem diyor geçmişi ne ne yapmış anlamıyorum mansur ondan daha iyi sağ kesiminde oyunu alabilecek biri.
iktidara karşı defalarca seçim kaybetmiş birisi olarak asla aday olmamalı
Bu bizim elimizde akp nin karşısında kim varsa oy vericez o kadar ülkeyi kurtarmak bize bağlı
Olmasın... Bir umudumuz vardı bu adam yüzünden o da ellerimizden kayıp gidiyor.
Başka bi şahıstan bahseder gibi cümle kurmuş, öyledir inş.
Olmamalı yeni kişiler özellikle gençler bekliyoruz artık.
13 dedi ama sonra saniyeler içinde kendini yalanladı. 🤦
Siyasetten çok anlamam karışmamda ama adam doğruları söylüyor ama taşıyamıyor
Kılıçdaroğlu Cumhurbaşkanı adaylığını 13 Şubat 'ta aciklayacak demeliydin
Kim geçse başa sonuç aynı. Oncin gerek yok birisinin başa geçmesine
Açıkçası aday olmasını istemiyorum. Aday olursa da vermek zorunda kalacağım bir şahıstır kendisi.
Tabiki vereceksin ekmeleddine de demişti Kılıçdaroğlu seçmenimiz Ekmeleddin ihsanogluna koyun gibiboy verecek sizler emir kulusunuz verecekseniz seve seve olmasa paşa paşa 😂😂
Tuvalet terliğine oy veren guruhsunuz siz iyi değilsiniz kafa gidik😂
Futbol taraftarı sizsiniz😂😂 Kemal'e oy veriyorlar şaka gibi
Erdoğan'ın ihtiyacı yok senin oyuna zaten sen Batı kuklalarina ver 🙂
Kilicdaroglu Gaziantep te konuşup Urfa da olmak çok mutluyum dediği gün bazı şeylere karar verdim
İstediği kadar aday olsun benden ona 1değil gram oy bile yok
Aday olursa ortağı Erdoğan seçilsin diye olacak.
Bence kolay karar değil. Ancak bu kadarda büyük zamana ihtiyaç yok.
Bir ak parti seçmeni olarak söylüyorum bizim işimize gelir kolayca alırız seçimi.
Hayır o kadar potansiyel aday varken bu ihtimal konuşulmalı bile böyle kritik bir seçimde
#Hükümdar
Bence bir tek o olmalı 👍
Ya Allah aşkına yürüyen merdivene ters binen bir adamdan cumhurbaşkanım olur adam iki kelimeyi bir araya getir
Eğer aday olursa iktidarı desteklediğini düşünürüm
Olursa kaybeder
bence tuvalet terliği aday olsun. nasıl olsa ona da %25 oy veriliyor. ikisi de fark etmez.
Bencd Ekrem İmamoğlu, Mansur Yavaş gibi isimler dururken Kemal Kılıçdaroğlu'nun aday gösterilmesi pek de doğru olmaz.
Zayıf bir aday olduğu için sayın cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğanin kazanması kolay olur
evet olsun evet biz cumhur ittifakının çok işine yarar
Kılıçdaroğlu yerine beni çıkartın Allah için
Mansur Yavaş..
mansur yavaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?