Arkadaşlar herkese iyi akşamlar.
100 Senelik Cumhuriyetimiz artık tamamen bitmiştir, Osmanlı döneminin son zamanlarını tekrar yaşamaktayız (tabii post modern şeklinde).
Ulu Önder Atatürk'ün "Gençliğe Hitabesin de" ki yazdığı her şey günümüzde gerçekleşti.
Tüm "ÜNİTER DEVLET" yapısı ele geçirilip işlevsiz hale getirildi. (Hukuk, Adalet, Sağlık, Eğitim, Ekonomi, TSK, EGM, MİT).
Halk cahilleştirilip, fakirleştirilip, güçsüz düşürüldü, toplumun ahlaki değerleri yok edilip, (intiharlar, ölümler, cinayetler, tecavüzler, katliamlar) ve daha nice kaos senaryoları hüküm sürmeye başladı.
ATATÜRK ilke ve inkılapları bertaraf edilip, "TÜRKİYE CUMHURİYETİ", Amerika'nın plan programları dahilinde tıpkı damara yavaşça enjekte edilen zehir gibi Cumhuriyetimiz öldürülmüştür.
İktidar ve tüm altılı masa hepsi Amerika'nın yetiştirdiği görevli personellerdir.
İktidar önümüzde ki seçimi kazanırsa bu yazdığım her şey resmiyet kazanacak.
Ben bu yazdıklarımın farkındayım, acaba halk ve gençler de benim gibi düşünmekte midir?
@KızlarSoruyor eğer bir daha sorumu kaldırırsan yeminim olsun uğraşırım.
Anayasanın 24 25 ve 26'cı maddelerine dayanarak görüşlerimi dile getiriyorum, ortada provokatör bir paylaşım yok !

Tüm iktidarın ve yanlısının
Tüm muhalefetin, yani 6'lı masanın
hepsinin Vatanı bölme ve bitirme suçundan idamı gerekmekte midir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer