AFAD'ın açıklamasına göre; Azerbaycan İran sınırı merkez üssü olan ve Van'ın Başkale ilçesinde hissedilen 5,7 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiş.
#DEPREM
— AFAD Deprem (@DepremDairesi) January 18, 2023
Büyüklük:5.7 (Mw)
Yer:Khoy, West Azarbaijan (İran) - [44.85 km] Başkale (Van)
Tarih:2023-01-18
Saat:13:08:11 TSİ
Enlem:38.558 N
Boylam:44.868 E
Derinlik:7 km
Detay:https://t.co/WOoi2YhM54@afadbaskanlik @trthaber @anadoluajansi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Geçmiş olsun hissetmedim
Vana uzağım hissedilmedi burdan inşalla binalara bişi olmamıştır binalara olmasa insanlarada olmaz en fazla 1 gece sokakta geçirirler inşallah 5.5 ve üzeri olmaz 6.8 neydi öyle yaa
Evet hissettim ayağa kalktığımda yer hafiften çöktü yere düştüm
Ve salonumuzun yeri çökmüş biraz
Duvarlar çatladı
Geçmiş olsun ama hiç haberlerde çıkmadı ve 3.0 üzerinde olan depremler için benim telefonumda haber veriyordu vermedi. Çok enteresan
canim askim Memleketine gitti deprem olmus bak gecmis olsun ya
Geçmiş olsun Hayır hissetmedim Amasya Merkez de Yaşıyorum
Bana her gün bas dönmemle deprem yasadığım için hissetmedim büyük ihtimalle
@Duygusalkaktus
Geçmiş olsun Türkiyem. İnşallah evler yıkılmamış ama mağaralar yerle bir olmuştur.
Geçmiş olsun salla Yüce Rabbim beşik gibi geliyor Insanoğlu’na 😊
İnşallah oradaki insanlarimizin mallarına ve canlarına bir zarar gelmemistir.
Geçmiş olsun da abim aradım öyle bir şey yok dedi gün içinde olmuştu ama şimdi birsey yok dedi
Elazığ da da oldu 4. 9 çok yakındı saat 6.49 gibi geçmiş olsun herkese.
Seçim geliyor. normaldir
Van da sürekli deprem oluyor bu çok normal
Oo baya büyük olmuş. Geçmiş olsun 😕
Orada yaşayanlara geçmiş olsun diyorum
Bunlar hep olur korkacak şey yok
Biz hafifte olsa hissettik
Van da değil Azerbaycan'da olmuş
Geçmiş olsun.
İnşallah can kaybı yoktur.
Ankara 'ya ulaşmadi çok uzağız tabi
Allah yardimcilari olsun
Hayır hissetmedik
Hissetmedim
Geçmiş olsun Van
Geçmiş olsun
Hayır ben hissetmedim
geçmiş olsun ölü yaralı yoktur inşallah
Geçmiş olsun #Van
Geçmiş olsun..
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
geçmiş olsun van
Vandym hissetmedim.