Gündem konusunda 689 cevap paylaştı. Haber detayını tam bilmek gerekli. Ama detay ne olursa olsun 17 yaşında bir kıza bir çok kişi tarafından bunun yapılması doğru değildir. Ülkemizde de şort, etek veya baş örtü takıyorsun diye saldırıya maruz kalanlar oldu. Böyle durumda saldıranlar neyse işte anladılar.
02 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBu olayı gerçekleştiren şahısları bir odaya kapatacaksın, bir lokma ekmek vermeden kendi hallerine bırakacaksın. Birbirlerine uygulasınlar tüm barbarlıklarını diye. Sonuncusu da layık olduğu cehennemi boylayınca da o odayı yıkıp kül olana dek ateşe vereceksin. En sonunda da külleri temizleyip çukura döküp üzerini kireçleyeceksin bolca.
01 Yorumla- +1 yıl
Bence bunların her birisi tek tek kendi yaptıkları gibi 17 tane adamdan ağır dayak yiyecekler sonra da ömür boyu hapis
- Gündem konusunda 636 cevap paylaştı.
+1 yılYatıp kalkıp dua etmek lazım. Hele ki kadınlar...
Allah bu toprağa Atatürk gibi birini yollamış, ne mutlu bu millete...
Kıymetini bilmeyenler erkekler işte bu kızı taşlayanlar, aynısı Türkiye'de de yapmak istiyorlar... Kıymetini bilmeyen kadınlar da cariye-köle eğitimi almış kadınlar, cehalet ile savaş hiç bitmez...

... 03 Yorumla- +1 yıl
Yorumları sen de görmüşsündür. Bu ülkede kadınların şiddet görmesinin sebebi yine hemcins düşmanı yobaz kadınlar. İyi ki Atatürk gibi bir liderimiz oldu yoksa halimizi düşünemiyorum
- +1 yıl
@cileksarisi semavi dinler kadın düşmanıdıır çok açık zaten
- +1 yıl
@cileksarisi Cahilliğin cinsiyeti yok maalesef...
Gizli Üye(18-24)+1 yılIraklıyım ve şok içindeyim. Bu hangi dipte kalmış rezil kabile? Bizim orada herkes çok rahat giyiniyor, makyajını yapıyor, gezip tozuyor. Gece kızlarla arabayla turlamaya falan da çıkarız, hiç kimse bulaşmaz asıl bulaşanı döverler.
Ülkenin adını batıran reziller yaa... Nesilleri tükense keşke06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOlayı araştırdım. Yanlış yazmışsın, lütfen doğrusunu güncelle: Bahsedilen kişiler uyuşturucu bağımlıları yani köy halkı, genel bir mekan şehir falan değil. Kız oradaki bisiklet yarışını izlemeye gitmiş ve orada bağımlılar kızı kovmuş, bu sadece erkeklere özel etkinlik demiş. Kız tekrar gidince oradakiler saldırmış ve maalesef kızı korumaya çalışan erkek bıçaklanmış. Konunun kıyafetle alakası yok, sadece kadın olduğu için buna maruz kalmış :(
- +1 yıl
Soru bir haber sitesinden alıntıdır, haber sitesinin linki kaldırılmış. Haber sitesinde ne yazıyorsa o yazıyor
Cevap sahibi+1 yılEksik yapmışlar haberi... Klasik algı operasyonu
Cevap sahibi+1 yılAy evet hayat kadınına dayak serbest gibi bir algı oluştu. Dümdüz 17 yaşında kız hani hayat kadınlığı yapıyorsa bile suçlu ailesidir malum hâlâ resmiyette çocuk. Umarım tutklanmışlardır ama baya 16 kisi falanmış, pek sanmıyorum bunları hapiste bedava yedirmek isteyeceklerini : (
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
- Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı.
u +1 yılCahil ve yobaz insanlar işte umarım bu dünyadan yok olup giderler.
20 Yorumla Yerine göre giyinmek gerekir 😕 şimdi ben köyün ortasında çok açık bir şekilde giyinip dolaşsam belki dayak yemem ama çok ayıplanırım e bunu bildiğim halde bunu neden yapayım 🤷🏻♀️ Amaç ses getirmekse kızın, başarmış iste ama nerdeyse kendi canından oluyordu
444 Yorumla- +1 yıl
@Dermanşah ben senin kafana laf etmiyorum sen niye ediyorsun? Asıl senin kafana yazık
- +1 yıl
Engellendi yazamaz daha
- +1 yıl
Görüşüne katılmayabilir ama saygı duymak zorunda, kimse kimseye hakaret edemez
- +1 yıl
Evet, sadece sana
- +1 yıl
Bence kız baskıya dayanamamış, istediği gibi giyinmiş bunda yanlış bir şey yok. Eğer siz başkalarının düşünceleriyle giyiminize şekil veriyorsanız yapabilirsiniz ama o kızın yaptığı akranlarının da yaşadığı bir baskı olduğundan bir baş kaldırı anlıyor musunuz? Dayağı atan kişinin geberip gitmesi gerek.
- +1 yıl
@cvcvnfjfkfk ben zaten iyi ki dayak yedi demiyorum kınıyorum tabiki ne olursa olsun benim demek istediğim şey bazı yerlerde istediğin gibi davranamazsın maalesef bu böyle bunu değiştirmek istesekte böyle canlar alınır maalesef
- +1 yıl
Hayır, bazı yerlerde istediğimiz gibi giyinerek normal olan bu durumu zaten normalleştirmek için mücadele verebiliriz. Bahsettiğim şey mekânlar değil, her mekânın giyim tarzı vardır elbette fakat bu kızın yaşadığı ülke geri kalmış bir zihniyete sahip. Bunu değiştirmediğimiz sürece asıl böyle canlar alınır, değiştirmeye çalışırsak değil?
- +1 yıl
@cvcvnfjfkfk benim demek istediğim tamda bu değiştirmek için savaş çıkması lazım 🤷🏻♀️
- +1 yıl
Peki, öyle olsun.
- +1 yıl
Çıksın zaten de bu İranı Irakı yok edecek savaş çıksın böyle bölecek değil
- +1 yıl
Tebrikler, bunu idrak edecek kapasitede birilerin olması çok güzel…. aynı zamanda çok şaşırdım!
Ya ileri derecede yobaz, ya da fazla açık görüşler var, fakat çok azı, normal bir şekilde algılıya biliyor!
Elin gavur dediklerimize baktığımızda, bizim müslüman dediğimiz kısım bunları çoktan geçti!
Ne erkeklerde o seviye ahlak var, ne de kadınlarımızda!
- +1 yıl
@Şey_veya_o @Elyise Ya açık açık görüşünüzü söyleyin böyle entel dantel cümlelerin arkasına saklanmayın belli ki yobaz tayfadansınız ve bu kıza yapılan hoşunuza gitmiş. Bu ülkede mini etek yüzünden şiddet gören kadınlara da sevineni gördük. Neyse bir gün sizin de başınıza bir yerden gelir anlarsınız. Şimdi şu yorumu yapan kıza yarın öteki gün bir adamdan saldırı görse şiddet görse haberlere çıksa vah vah deriz şu zihniyetini bilmeden dilediğinizi savunduğunuzu yaşamanız dileğiyle
- +1 yıl
Ve gözleriniz nasıl görüyor onu anlamadım şu fotoğraftaki kadınsa eğer giyiminde açık olabilecek ne var
- +1 yıl
İyi bakın bu kadın gibilerinin yorumuna Türkiye'de kadına şiddet diye ağlıyoruz hepimiz ama bu ülkenin düzelememesinin sebebi böyle kadınların hala var olması ve yetiştirdiği adamlar.
- +1 yıl
Ne alakası var 🤷🏻♀️ ben düşüncelerimde çok aşırı feministim! Beni tanıyan bunu bilir… Benim demek istediğim şey büyük bir değişimi sağlamak için tek bir kişi yetmez, kendine yazık olmuş keşke elleri kırılsaydı da yaşamasaydı bu olayı ama maalesef ki sistem bu ve bu sistemi bozmak için daha fazlası gerekir!
Bana yobaz demek için beni tanımalısın önce! Ben ne yobaz bir ülkede yaşıyorum ne geçmişim yobaz ne de kariyerim yobaz o yüzden yorum yapmadan önce iyi oku ona göre değerlendir - +1 yıl
@cileksarisi gerçekten yani öldürülmüş bir kadın için bir kadının katilleri savunması çok tuhaf ve anlaşılmaz bir tabir var bunun için de terbiyem müsaade etmedi
- +1 yıl
@cileksarisi Ya ben yanlış yazdım, ya sen yanlış anladın!
Yani, şöyle diyorum!
Bak ben yöbaz arasında hiç yaşamadım ve her zaman Avrupa içinde gezmiş biri olarak, görmediğim rezillik kalmadı!
Şimdi, bir kadının kendini koruması için, ilk önce kendine dikkat etmesi lazım. Giyim-kuşam çok önemli ve de çevreye karşı tavırları!
Niye mi, yani kimin kafasında, kimin kalbinde nasıl bir şey olduğunu kestiremediğimiz için! Adamlar hasta, görmüyor musunuz? Yani herhangi bir tehdit içinde, ben her zaman savunmaya hazırım, ya da işte benim gibi sağa duyulu bir sürü arkadaşımız var…. daha geçen sene dengesiz bir hatun için, biri arkasında yetim çocuk bıraktı. Sırf onlardan biri zarar görmesin diye, bıçaklanacak öldürüldü!
Yani birkaç kendine güvenen hatun, bu dünyayı değiştiremez. İçimizde bir sürü ne olduğu belli olmayan insanlar var! Bak benim yaşadığım yer, uyuşturucu çöplüğü!
Ne kadar kızın bu pisliğe bulaştığından haberin var mı ve ne kadarı temiz görülen erkeklerle farklı yerlere çekildiğinden?
Bence yok!
Biz gezmiş görmüş insanlarız, özgüven kurtarmıyor, adamalar bir yolunu bulup, yapacağını yine yapar.
Ha benim gibi arkadaşlar var, yok değil, ama kadın da biraz kendine dikkat edecek dimi?
- +1 yıl
Gayet iyi okudum yerine göre giyim bilmem ne diye yazarsan senin amacını ben çok farklı algılarım ki zaten öyle.
- +1 yıl
@cileksarisi bu ancak seni anlatır beni değil
- +1 yıl
17 tane insandan şiddet görmüş başka bir insan var ortada allah aşkına ne yerine göre giyinmesinden bahsediyorsun?
- +1 yıl
@cileksarisi bana mı dedin?
- +1 yıl
@Şey_veya_o Ya siz yok musunuz siz tepki alınca nasıl döndünüz yorumlarınızdan ya ! :D Kusura bakmayın kardeşim biz sizin gibiler yüzünden korkup istemediğimiz bir şekilde yaşamayacağız her fırsatta da özgürlüğümüzü dile getireceğiz! Hala bir kaç kendine güvenen hatun deyip konuyu kadınlar özgürleşemez demeye getiriyorsun ama çok şükür yaşadığım topraklarda kadınlar gayette özgür! Böyle bir kaç olay yaşanıyor diye kendinizi arpadan sanıyorsunuz! Bir insan kadın veya erkek anadan çıplak ortada gezmediği sürece kimse kimseye karışamaz! Kaldı ki bunun cezası yine öldürmek değil en fazla kavga eder polisi filan çağırırsın
- +1 yıl
@Şey_veya_o Ama ben ilahi adalete de inanırım sizin gibi habis ruhlu insanlar bu dünyada da ahirette de buluyor cezasını. Hiç gizlenmeye çalışma üzerinden buram buram yobazlık ve kadın düşmanlığı akıyor.
- +1 yıl
@Şey_veya_o yok bana dedi, şimdi şöyle açıklık getireyim olaya o kız ya da her hangi bir kız serserilerin olduğu yere bazı kıyafetler giyip giderse başına bela alacağını bilmez mi? Ben de isterim herkes her yerde istediğini giysin ama maalesef böyle bir dünyada yaşamıyoruz…. İlla öyle giyineceğim diyerek giderse öyle yerlere intihar etmiş gibi olur
- +1 yıl
@_Elyise Beni mi anlatır :D? Ben mi kadına şiddeti savundum?
- +1 yıl
@Şey_veya_o Ayrıca şu fotoğraftaki kadının giyiminde de açıklık yok. Nasıl bakıyorsanız artık.
- +1 yıl
@_Elyise Peki seni sadece ilahi adalete havale ediyorum başka diyebileceğim bir şey de yok şeytan ruhlu insana ne anlatsan az
- +1 yıl
@cileksarisi hey Allahım ya sabır ben kadına şiddeti niye savunayım🤷🏻♀️ sen iyi misin? Hakaret edecek yer mi arıyorsun? Saçma sapan görüşlerinle gelme bana ben ne şiddeti savunuyorum ne de kızın giydiği kıyafeti kınıyorum, yanlış yer yanlış zaman diyorum sadece
Keşke hiç yaşanmasa bu tarz olaylar keşke - +1 yıl
@cileksarisi Ben neyimden dönmüşüm 🤣🤣🤣
Biz kimiz la 😃😃😃
Ne diyorsun?
Ben dönmedim güzelim, bak abisi, ben köyde ve aynı zamanda şehirde de yetişmiş biriyim! Gidip mini etekle yaşlı bir dayının karşısına geçip oturmak bir kere terbiyesizliktir!
Ki, bunu sana birisinin demesi gerekmez…ha iyice kapan da diyen yok! Sadece öyle yerlerde biraz daha mütevazi olunması gerek! Ki, ben hep bunu gördüm ve öyle yarı çıplak kadınlar fazla yoktu ki, bizim Türk kızları, elin dinsizlerini geçti, bunu da kabul etmelisin!
Ben o kadar zaman bu gavur dedikleri kişiler arasında yaşadım, daha böyle bir şeye şahit olmadım…açıkçası ben bizim kızlara bunu yakıştıramıyorum!
Asla kısıtlamalardan yana olmadım, ama birazcık yoldan beri olsun istedim…çok mu? - +1 yıl
İyi ki zamanında Atatürk gibi bir liderimiz olmuş yoksa sizin gibi insanlarla ne olurdu halimiz
- +1 yıl
@_Elyise Çok haklısın, intihardan öte ki, bazı şeylere biz de şahit olduk. Aynen tarif ettiğin gibi!
- +1 yıl
@cileksarisi Biz sadece öldüren kıza demiyoruz ve öldüren kişileri savunmuyoruz. Adamlar cani!!!
Sorsan, “tahrik etti” derler!
Ki öyle onunla bununla oynayıp sonu bu şekilde son bulan bir sürü genç kız var!
İnanmazsan aç bak, orada her şey ortada!
Yani, ortama göre davranmak lazım…hatta bunu kız veya erkek olması hiç bir şey değiştirmez!
- +1 yıl
@cileksarisi İlahi adalette ben de inanıyorum ki, ibadetlerini yerine getirmeye çalışan bir kişiyim…ama her kes gibi, bir sürü kusurum var!
Kimilerinden haberim var, düzeltmeye çalışıyorum, kimilerinden, çevremin uyarılarını dikkate alarak düzeltmeye çalışıyorum!
Ha inançlı olupta Atatürk düşmanı değilim ki, kolumda imzası var! - +1 yıl
Özgürlüğünde bokunu çalardılar ya! Geçen seneler neler gördük neler!
Komşum vardı, özgür kadın.
Bir sabah aradı yardım istedi! Ön tekerini sökmüşler ve araba hareket halindeyken teker çıkmış…nerdeyse ölüyormuş!
Bir başkası, her gördüğü erkeğe dilini çılartıp, dötüne dokunuyordu, sanki bir onda var gibi…tabi o da başına belalar aldı, bir sürü şey geldi başına, ama hala akıllanmadı! O sarı şeyin dediği gibi, ilahi adalet!
Yani kadın dinsiz, ama Allahtan buldu ki bulmaya da devam edecek!
Bu bizim erkekler için de geçerli. Eski yaşadığım yerde saat başı ambulans kalkıyordu, ya bıçaklanmış ya da silahlan vurulmuş!
Bunlar neyin ne olduğunun farkında değil! - +1 yıl
@Şey_veya_o ortama göre değil bunların kafasına bomba yağmalı körfez Savaşı az gelmiş hain arabicalara
- +1 yıl
@King_Baudoin Ya gardaş, belki farklı yerler görmedin ve o yüzden öyle düşünüyorsun. Onların adam olmadığı gayet açık, bunu görüyoruz, ama bu karı-kız milleti de çok azdı! Bazıları resmen davetiye çıkartıyor!
Bir öğrenci vardı, o kadar erkeğin arasına girip alkol almış ve sonra tecavüze uğramıştı. Tecavüz edenler ateist ve hristiyandılar ve kız da sözde müslüman!
Yani, her yere herkesle gidilmez, dünyamız kötü ve sonuçlar bazen yıkıcı olabiliyor! O kıza daha önce tertemiz hayat teklifinde bulunmuştum ve o tercihini yaptı ve tecavüze uğradı, hem kendi hayatını, hem benim hayatımı maf etti!
O yüzden bazı konularda çok acı tecrübeler edindim ve dünkü çocukların saçma sapan yorumlarını kaide bile almıyorum!
Bilirsin, hayat o kadar da kolay değil, bazı şeyleri yaşayarak öğreniyoruz!
- +1 yıl
Bu kız istediğine istediği gibi hakaret edip, sonra engelliyor ve her şeyi yanlış anlamakta ısrar ediyor!
“Güzelim, abisi” tabirlerini, onun kardeşim tabirine karşı kullandım, bunda nasıl bir üslup bozukluğu olabilir!
Yabancılar p*rno yapiyormuş, sanki bizim güzel insanımız çok rahat duruyor, onların böyle videoları olmuyor!
Allah’a ve dinlere inancı olamayan kişilere inançız diyoruz benim bildiğim! Allah aşkına şimdi bunun neresi yanlış?
Laf sokup sokup sonra da engelliyor 😃
Neyse canım , canı sağ olsun, biz onun kadar katı değiliz :)
+1 yılmeraba
her ne kadar istemediğimiz bir durum olsa bile olmuş allah yapanların belasını versin
amma benim okuduguma gore kadın hayat kadını ve bazı istenmeyen seyler olmuş yoksa ırakta kimse durduk yere hiç bir kadına saldırmaz ki bu heryerde geçerli
121 Yorumla- +1 yıl
tamam hayat kadini diye saldirsinlar dimi. bide psikolog olcan. 😊
- +1 yıl
bu islam terorudur.
- +1 yıl
Hayat kadınıysa ne olmuş
- +1 yıl
@isterimolur bak diyorum ki bilmediğimiz olaylar var ce usttede belirtim ki her ne kadar istemediğimiz bir şey olsbike iyi okuyun lafları ayıklamayın
- +1 yıl
Bir daha yazamayacak, kusura bakmayın... Benim sorularımda herkes istediğini yazmakta özgürdür. Birisinin görüşüne katılmayabiliriz ama saygı duymak zorundayız
- +1 yıl
@blackman3419
hayır efendim eger bunu islama cekiyorsa saygı duymuyorum istersen engelle isterse yorumu kaldır saygım yok islam dusmanlarıma - +1 yıl
O vatandaşı engelledim zaten...
- +1 yıl
- +1 yıl
@cileksarisi oyle bir şey olmuş iyice arastırın
- +1 yıl
Link var mı acaba? @psikologhatun0
- +1 yıl
@cileksarisi yok maalesef tiktokta gezinirken gordun
- +1 yıl
Biz de faydalanmak isteriz. Siz bunu iddia ediyorsunuz ama elinizde hiçbir kaynak yok.
- +1 yıl
haberler sizce dohrumu soyluyor
- +1 yıl
@Şey_veya_o Maalesef arkadaş beni engellemiş buradan devam ediyorum. Ve hiç yanılmadım bu kadar edepten ahlaktan söz eden adam tanımadığı bir kıza güzelimli konuşuyor sen önce üslup öğren! İkincisi o savunduğun yabancıların ben çok şeylerini gördüm en basitinden dünyada p*rno filmlerini yapanlar çekenler yabancılar kalkıpta yabancıları savunma. Ve tekrar yinelicem yazdıklarının hiçbir sözcüğü inandırıcı değil. Sen adam olamamışsın! Ortada böyle bir vahşet varken sen giyim diyorsan ki cümlelerin saçma sapan ne dediğin anlaşılmıyor bir diyorsun yabancılarda görmedim bunu neyi görmedin kardeşim?17 kişinin bir kadına saldırmasını mı görmedin evet göremezsinde! İkincisi de sen insanlara dinsiz diyemezsin bak senin ne kadar saygısız üslup bilmeyen bir yobaz olduğunu ispatladım mı ispatladım! Tekrar söylüyorum sizin gibilerden esas ahlaksızlıklar çıkıyor ama Allah sizin gibi şeytan ruhlu insanlara önünde sonunda çok da güzel cezasını veriyor
- +1 yıl
@Şey_veya_o İşte ben de bunu anlatamıyorum! Böyle insanlar var diye bu insanlardan korkup bu şekilde düşündükçe bu insanları siz böyle güçlendirip tepemize çıkartıyorsunuz! Oysaki insanlar bilinçli olsa devlet hükümet bilinçli olsa böyle caniler cesaret edemez! Biz aa böyle caniler var deyip korktukça bu insanlar daha çok böyle tepemize çıkar canilik yapar bir gün bu kıza yarın öteki gün Allah korusun bizim bir yakınımıza evlatlarımıza! Mesela ben evden yanımda biber gazı olmadan asla çıkmıyorum biliyor musun? Mutlaka bıçağımda oluyor!
- +1 yıl
@cileksarisi ne diyon ya
- +1 yıl
@Şey_veya_o Sen şimdi namaz kılıyorsun ya o namazın kabul olduğunu sanıyorsun değil mi? Komşunun araba tekerleği sökülmüş diye bunu tek başına yaşamasına mı bağladın sen o namazları boşuna kılıyorsun devam böyle! Ama haklı çıktım bak bir insan tek başına yaşıyor diye nasıl yaptın yobazlığın alasını! Tez zamanda Allah seni bildiği gibi yapsın!
- +1 yıl
@psikologhatun0 Hanımefendi birisini etiketleyerek yazıyorum okuyorsunuz değil mi? Bir yukarıdaki yorumda da o kişi bana cevap yazıyor. Ben oraya yazamıyorum çünkü başka bir görüş ve görüş sahibi engellemiş ben de buradan etiketleyerek yazıyorum.
- +1 yıl
@cileksarisi 🤣🤣🤣🤣
Ya sarı kız, benim günahım ney? Niye devamlı ben gidip bunları sağdan soldan toplayacağım?
Bunu yapan, birlikte olduğu kişilerden bir, her ne yaptılarsa bir birine ki, arada bunlara destek çıktığım için benim araba da yakıldı!
Şimdi, sen yardım ediyorsun, karşılığında hiç bir şey istemiyorsun ve mükafatın bu, öyle mi?
Allah bildiği gibi yapsın demişsin!
Daha ne olsun la, sen geldin ya 😃
Bence sen kendini hiç bu kadar küçük görme!
Gündem konusunda 1b cevap paylaştı. Böyle pislik yaşamayı Haketmiyor ulan bi kadın kız açık giyindi diye dövmek mi? Gerekiyor bu nasıl Şeref sizlik adilik böyle normal söylersin adam gibi güzellikle dinlemez ise kendi haline bırakırsın kimse kimseyi zorlayamaz nasihat eder sadece ama bunlar hayvandan bile daha aşağılık oldukları için şiddeti dayağı tercih etmişler ulab orada olsam hepsinin canlarını feci işkenceler ile alırdım ne kadar cahil beyinden yoksunlar çok var be devlet devlet idam cezası getir artık bu pislikler elime geçse varya o kıza dayak ne demekmis vereceğim ceza bu olurdu
22 Yorumla- +1 yıl
Bu arada islama laf atanlar bi saçma konuşmasın İslami gerçekten tanıyan İslam'ın kurallarını yerine getiren zaten şiddete başvurmaz bunun tek açıklamasi zır cahillik Şeref yoksunluğu islam da şiddet asla yeri yoktur mübarek evliyalar bile nasihat güzellikle iyilikle konuşur eğer kişi istemezse onu zorlamaz onun iyiliği için Allah'a dua eder kendisine örnek veriyorum zulüm edilse bile ne kadar kötülük edilse bile yani demek istediğim islama atmayın suçu bunların ki münafıklık islam da güzellikle söylemek vardır şiddet asla
+1 yılSözde kendileri çok ahlaklı, çok iyi müslüman olduklarını zannederler ama İslam'dan Kur'an dan bir haberler. Yaptıkları hareketlerin hiçbiri İslam'a uygun değil.
Kendi kafalarına göre kurmuşlar bir din, keyiflerine geldiği gibi istedikleri günah istedikleri sevap yaşayıp, üstlerine vazifeymiş gibi insanları yargılıyorlar.31 Yorumla
u +1 yılSonuç ne, hepsi serbest bırakıldı tekrarlayabilsinler diye. Tıpkı şu Müge Anlının programındaki sapık gibi. Bin kere şikayet et, gözaltına alınıp serbest bırakılsın. Adalet sistemi sadece Türkiye’de değil dünyanın bir çok yerinde bitmiş.
30 Yorumla
+1 yılTamamen cahillik diyorum.. Tamam herkesin değerleri, gelenekleri farklı evet ama bunu engellemenin yolu birinin canına kast ederek olmamalı..
Kaldı ki henüz 17 yaşında çocuk sayılır bu kişi..
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSorudan farki bisey algilaniyor. orada ahlak icin dövme olayi yokmus bissuru abaza bi baldir gorunce delirip taciz etmisler. Onlar sevgisini biraz sert gostermis diyelim. Baslik keske daha aciklayici olsaydi vunku Bizim baldiriciplak kizlar da cok korkuyor boyle seylerden. bir gun ar namus kavrami falan geri gelirse diye ama korkmasinlar 100 yildir aktif sekilde yozlaştik bundan sonra daha da dibe gider hicbisey duzelmez merak etmesinler. İstedikleri kadar acabilirler.
027 Yorumla- +1 yıl
Annene acıdım cidden yazık ya.
Cevap sahibi+1 yılKeske zamaninda senin de annene acisaymislar.
- +1 yıl
Benim annem acınacak bir durumda hiçbir zaman olmadı doğurup doğurup salmadı merak etme. Erkek çocuğu olsaydı senin gibi bir adam yetiştirmezdi
- +1 yıl
Neyse annene nasıl davranılıyorsa sen de kadınlar hakkında o şekilde düşünüyorsun bu çok doğal
Cevap sahibi+1 yılNe dedigimi ya anlamayacak kadar iq yoksunu oldugunu dusunmek istemiyorum.
- +1 yıl
Ben anladım anlayacağımı merak etme sen
- +1 yıl
Anladım ama seni yetiştiren anan gibi terbiye ve ahlak yoksunu olmadığım için seviyene inmeden ağzının payını verdim artık daha nasıl ağır konuşabilirim ilerisi küfür olur
Cevap sahibi+1 yılBenim gibi yapabilirsin mesela. Küfûr gibi bisey oldu ama kimse küfretmedi.. Ornegini gordugun seyi de yapamiyor musun? Sen kendi capinda debelenince agzimin payini verdigini mi dusundun seeen😂 cok komiksin kiz ara ara yaz boyle
- +1 yıl
Ahlak yoksunu dedim artık daha ilerisini nasıl getirebilirim ahlak yoksunundan kastım şu sokaklarda geceleyin gezen kadın anlamına da çıkabiliyor. senin gibi terbiyesiz ve ahlaksız değilim ki. Maşallah bazı kadınlara doğurup doğurup salıyorlar ya örneklerinden birisi de sensin. Ağzının payını verdim zaten düşüncede kalmadı o.
- +1 yıl
Yazık ama sen de böyle olmakta haklısın belli ki annen ne babandan saygı görüyor ne insan yerine konuyor sen de babandan gördüğünü kopyalıyorsun böyle böyle bireyler nesiller yetişiyor haklısın. Beyni küçücük kalmış yaşadığı mağarada kadın erkek iletişimini tek bir şeye bağlayan maymundan evrilmiş beyninle yaşayan bir tipsin aslında hakaret etmemek lazım acımak lazım sadece
Cevap sahibi+1 yılSen hala benim annenle ilgili yazdigim kismi anlamadin bence.. birine gosterde aciklasin sana.. anlamis olsan susup otururdun.
- +1 yıl
Allah ıslah etsin başka da bir şey demiyorum yazık valla
Cevap sahibi+1 yılKeske belli olsaydi da bende baban hakkinda yorum yapabilseydim.. ama benden bu kadar ipucu yeter sana ayirdigim. vaktin sonuna geldim. Kendi capinda debelen sen devam🖐️🖐️
- +1 yıl
Sen kendinle karıştırdın beni atam da belli soyumdaki herkes de belli sen soysuzsun ki bu şekilde konuşabiliyorsun. Güle güle..
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂 cok iyi yaaaa.. madem biliyorsun "sen soylesin ki boyle konusabiliyorsun" diye bisey var. Neden hemen anne meselesine ilk sen girdin😂😂😂 iste bunu soylemeni bekledim bekledim ama en son vazgecmistim ki soyledin valla bosa gitmedi ugrastigim. Bende tam bundan bahsediyordum hemen anne konusunu acan kizlarin anneleri ile ilgili agir dosyalari oluyor. O yuzden sana ilk kisa ve oz vevabimda bunu belli ettim. Ama sen anlamamakta israr ediyordun. Simdi anlamissindir umarim olayi
Ben az lafla cok sey anlatmayi severim. Sebin saatlerce tartisip sonucunda alavagin cevabi ta rn basta kisa ve oz sekilde veririm.
Cevap sahibi+1 yılGurur duydum ya aksam aksam keyfim yerine geldi. Kedi fare oyunu oldu resmen
- +1 yıl
Sen kendini avutmaya devam et. Annenle ilgili derdi olan sensin ki yorumlarından kadın düşmanlığı akıyor evet cidden kimin anne konusunda benliğinde sıkıntı olduğu ortada.
- +1 yıl
Annene yazık ya dedim ilk başta çünkü kadın böyle bir kadın düşmanı evladı olduğunu bilmiyordur belki ama sen sonra ileri gidince sorunun terbiye de olduğunu anladım.
Cevap sahibi+1 yılBak yine kendi kendine sacmaladin. Anne ile ilgili sorunu olan anne konusunu acar piyasadaki... Larla ilgili sorunu olan da onlarla ilgili konuyu acar. Ben ikincisini actim. Anneyi acan sendin. Ki benim piyasadaki... larla ilgili hakli oldugumun yasayan kanitiyla yazisiyorum
- +1 yıl
Yok sen o dediğindensin diyorum ya seni yetiştiren o dediğinden ki sen böyle bir insan olmuşsun.
- +1 yıl
Senin gibi namussuz piyasa erkeklerine ne diyeceğiz uçkurcu sapık abazan olanlara dön kendine bak namussuzun alası sensin be
- +1 yıl
Neyse sen o mağarandan çıkma ne sosyal ortamlara karış ne de bir kadına selam ver toplumun potansiyel tacizcilerinden biri olduğun o kadar açık ki. Ve umarım bu kadının başına gelenin aynısı senin başına gelir.
Cevap sahibi+1 yılaa. aaa..😳 hani soyu sopu belli cici aile kiziyla yazisiyordum ben ne oldu da... gibi yazmaya basladin. Hic yakisiyormu bunlar size. Yazik annene😔
- +1 yıl
O dediğin sensin söylediğin sözlerle kendini tarif ediyorsun. Senin gibi edepsizlerin çamur atamayacağı kadar elit ve nezih bir insanım. ... gibi yazan sensin erkeğin o su da hiç çekilmiyor cidden
- +1 yıl
@cileksarisi herkese çatmış mübarek…. ben de bir bana saldırıyor sandım :(
- +1 yıl
@Şey_veya_o Ya sen de konuşma bahanesi olarak sataşıp duruyorsun bir git kardeşim hadi ya
- +1 yıl
@cileksarisi tamam abisi, gittim sayılır 😃
Gizli Üye(25-29)+1 yılSaldıran herkesin infaz edilmesi gerekiyor. bu kararım acımasızca diyenler olabilir ama merhamet en büyük zayıflıktır. herkesin özgür olduğu bir ülkede birisine istemediği bir şey yapılınca cezası kesinlikle ölüm olmalı yargısız infaz olmalı ama bunu yapamayacak kadar zavallı ve zayıf bir ülkedeyiz :)
02 Yorumla- +1 yıl
merhamet zayıflık değildir merhamet en güzel ve en onemli duygumuzdur
Cevap sahibi+1 yıl@darkwarrior066 İstediğini düşün dostum. bana göre merhamet hak edene gösterilir ve onlar hak etmiyor. ayrıca merhamet zayıflıktır.
+1 yılMaymunlar bilee daha akıllı , medeni. Bunlar insan hayvana hiç birşeye benzemiyor.
20 Yorumla
+1 yılToplum kuralları varsa topluma aykırı giyindiyse polis çağırılır şikayet edilir vs tabi ülkede o tarz bir kural varsa.
Bunun dışında o tarz kural yoksa isteyen istediği gibi giyinir saldırmak yakışmıyor.
00 YorumlaNe ilk neden son olay bir kadınıda döverek üstünden araba ile geçerek yakarak öldürmüşlerdi.
Hatırladığım kadarı ile bir kitap satıcısının iftirası sonrası olmuş bir olay
Düşüncesizce öfke ve adaletsiz girişimlere karşıyım
00 YorumlaHiç şaşırmadım, sınırın doğusu ve güneyinde yaşayan tüm kadınlara sabır diliyorum. İnsan hayatı 3 gün, onu da böyle tiplerle mücadele ederek geçiriyorlar. Gerçekten çok yazık.
10 Yorumla
+1 yılCiddiye almadım. Muhtemelen olay ya çok farklı ya da provokatif ve organize bir eylemdir.
10 YorumlaGündem konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yazık olmuş. Şeriat olsaydı kıza vurmayı bırak göz ucuyla bile bakamazdı.
10 YorumlaBu tip insanlar kontrolsüz Türkiye’ye girişi sağlandı. Gördüğüm yerde bu tipleri öldüresiye döverim affetmem
20 Yorumla
+1 yılİslam bu değildir bunların yüzünden global de terörist ve barbar olarak görülüyoruz algı operasyonları yetmediği gibi bu vahşi davranışlar insanları inanmaya sevk ediyor
00 YorumlaŞimdi her ne olursa olsun adamların yaptığı tamamen yanlış bir durum. Açık giyindi diye kızı da linçleyemeyiz ama yerine göre giyinmesi daha doğru olurdu.
00 Yorumla
+1 yılYerine göre giyinilmelidir herkesin giyimi farklıdır ama dikkat ederek giyinmek en doğru seçim diyebilirim olay ilgili diyeceğim kızın ahlaksiz yaptığı değil onların vurup dövmesidir diyorum
00 Yorumla
+1 yılÜlkenin Çogu yerinde tüm kadınlar peçeli yani toplumun çogu kapalı kapalının içinde açık bir kadın olunca dikkat çeker buda gerksiz sorunlar çıkarmaya başlar yani yerine göre giyinmesi gerekirdi yaşadıgın yerdeki topluma ayak uydurmalısın dünyanın neresinde olursan ol fark etmez
016 Yorumla- +1 yıl
Çok saçma. Toplum slk olsa sende mi öyle olacaksın. Bu düzene nasıl geldik sanıyorsun sen? Eskiden bilim adamları bile büyücülükle suçlanıyordu. Noldu toplumdan kendilerini soyutladılar ve bi şeyler başardılar. Zaten %90 ının kıymeti sonradan bilindi. Herkes aynı olsaydı şurdan şuraya gidemezdik.
- +1 yıl
Evet haklısın aynı görüşteyiz toplumun kafası yenilige açık degil ama alıştıra alıştıra yapılması gerekiliyor bazı şeyler. Öyle bir ortamda hiç bulunmadıgın için ne derecede ciddi sorunlar açıldıgını bilmiyorsun
- +1 yıl
Her şehiri aynı degil bölgelerine göre değişiyor kıyafetle alakalı olmadığına sevindim
- +1 yıl
Esma gogleden ırakta hangi dinler hangi ırklar var diye araştırmış galiba ona göre yazıyor burada
- +1 yıl
Sen hangi şehirlere gittin bende gidip 3 yıl yaşadım büyük ihtimalle gittigin şehirler peçeli degil Kürt bölgesinemi gittin Arap bölgesinemi
- +1 yıl
10 yıl önce gittim ve kendi gözümle bazı şeylere şahit olmazsam bunu söylemezdim her şehir aynı degil gayet Türkiye gibi giyinen şehirler var Erbil çok iyi duhok çok iyi budurumda herkes özgür diyebilirim ama Musul için ve bazı semtleri için bunu söyleyemem.
- +1 yıl
Bunca yorumdan sonra kabullenmene sevindim gözümle gördüğüm şeyleri unuturmuyum ben çünkü bu olaya benzer birşeye gözümle şahit oldum yazık yanlış zihniyetlerine
- +1 yıl
Tamam işte tuhaf karşılanan bölgeler var Allah için kabul et artık valla yemin ediyorum gözlerimle gördüm kabul etmiyorlar 100 kişi bir kızı kovaladı sırf açık giyinmişti diye yemin ediyorum
- +1 yıl
Allah ailene ve kocan olacak kişiye sabır versin 😂😂😂
- Gündem konusunda 403 cevap paylaştı.
+1 yılBugünde imanımız ahlakımız bu arkadaşlar!!! Sayesinde korundu. Namusumuz korunmuş oldu‼️. Muasır medeniyetler seviyesine eriştik çok şükür
00 Yorumla - Gündem konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu orta doguya kim fuze atiyorsa atsin ya ne yorucu bir bolge ya... bir tane akli basinda insan yok mu
00 Yorumla
+1 yılHani açık giymesi günahsa şiddet günah değil mi? Birisi de Türkiyede keşke böyle olsun yazmış mq yorumunu kapatmış korkak erko
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılböyle iğrenç bir millet yüzünden İslamiyet kötü bir dinmiş gibi algılanıyor nerde var ya bu kanun böyle mi edebi öğretecekler nefret ediyorum şu irandan
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKeşke Türkiye de böyle olsa.. gözlerimiz zinadan haramdan kurtulur meme popo çöplüğü biter
10 Yorumla
+1 yılGerçekten bu bir insanlık suçudur. Şu bakış açımızı bir an önce değiştirelim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbu komplo kardeş o kız oraya bilinçli gönderiliyor aynı olayı türkiyedede yaptılar soru şu ki herkesin haberi olupta o oraya neden gidiyor hiç düşündünmü 🤔
00 Yorumla
+1 yılYakında bizim ülkenin durumu. Böyle saçmalık olur mu hiç.
00 YorumlaOlduğun yere uygun giyinip insanların yaşam tarzına inançlarına saygı duymak gerekiyor
00 Yorumla
+1 yılOlay islam ile ilgili iken İslam'a dair görüşleri engelleyerek saygılı olmuş olmuyorsun
00 YorumlaRabbimin gücüne gitmesin ama gerçekten böyle o kıtayı komple bir helak edip baştan yapmak lazım.
00 Yorumla
+1 yılYav yuh diyorum yuh yani millet delirdi 17 yasında kıza saldırmak günah değil mi
00 Yorumla
+1 yılŞeriat isteyen kadınların ibret alması gereken vahim hadise.
00 YorumlaIrak şaşırtmadı. Onlardan en fazla bu beklenirdi zaten.
00 Yorumla
+1 yılTaziyede gülünmez her yerin farklı bir davranış biçimi var umarım anlatabilmisimdir.
00 YorumlaAllah hepsinin belasını versin pislikler sizene yani size mi düştü milletin namusu
00 Yorumla
+1 yılumarım en yakın zamanda hayvanlar tarafından vahşice parçalanarak ölürler
00 Yorumla
+1 yılislamiyetin yüz karası bı yer zaten hepsi şerefsiz namussuz orada hayat kadını ile olmak için 1 2 gün imam nikahı kıyılıyor neden gunaha girmesinler diye bunlar dinin tüm açıklarını bulup akıllarınca iyi yapıyorlar
00 YorumlaGündem konusunda 746 cevap paylaştı. Orada yaşayan moğollardır kesin hıncını bu kızdan aldıkları belli yazık olmuş kıza
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl00 YorumlaGündem konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kızın tek suçu yaşadığı coğrafya. Doğduğu yerin kurbanı olmus
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCani insanlar. İslam, şeriat işte bu. Laik bir ülkede yaşadığımız için ne kadar şükretsek az.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah bildiği gibi yapsın, dinimizi nasıl kötü göstermeye çalışıyorlar pislikler
00 Yorumla
+1 yılTürkiye sandım küfür edicektim içimden
10 Yorumla
+1 yılBunlar hep provakasyonel eylemler
10 Yorumla- Gündem konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılYakında burada da olur
10 Yorumla
+1 yılÜlkeyi okuyunca şaşırmadım
10 Yorumla
+1 yılÜlkemizde de buna benzer olayların yaşanmış olması biraz korkutucu
00 Yorumla
+1 yılSeriat dinin emridir fakat hos gorulu davranip dini sevdirmek ayri bir ustaliktir
00 Yorumla- Gündem konusunda 672 cevap paylaştı.
+1 yılBunlarla dolu Türkiye sebep olanların taaaa...
20 Yorumla - Gündem konusunda 307 cevap paylaştı.
+1 yılPeki kıza saldıran kişilere noldu.
00 Yorumla En müslüman sizsiniz, yeto.
00 Yorumla- Gündem konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlık dışı bir vahşet...
00 Yorumla Atatürk kimdir anlayın tekrar
00 YorumlaGündem konusunda 479 cevap paylaştı. Tam da akape zihniyeti
00 Yorumla
+1 yılUlan cehalet böyle bir şey
00 Yorumla
+1 yılAyy bi an Türkiye sandımmm
00 Yorumla
+1 yılEbu Cehilin torunları iş başında
00 Yorumla
+1 yılOrta Doğu ülkesi normal..
00 Yorumla- Gündem konusunda 913 cevap paylaştı.
+1 yılİşte bunlar hep müslüman ahlakı.
04 Yorumla- +1 yıl
Bi saçma boş yapma Müslümanlik ile ne alakası var be yanlış söyledin gavur ahlaki bu gerçi gavur da ahlak olmaz da hristiyan kafir ateist şiddete başvurur gerçek doğru bi Müslüman asla başvurmaz eğer İslami gerçekten tanısan böyle boş yapmazdin herşeyi islama suç atmaktan vazgeçin be bunlar diyelim ki Müslüman ama doğru Müslüman değiller münafık yani Allahu Teala şiddeti haram kılmıştır bi insana güzellikle nasihatla açıklamak gerekir dinlemezse o onun kendi bileceği işdir islam da şiddet olmaz
- +1 yıl
Çok doğru
- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
