@BeniBöʎleBil Allah bereket versin. Dışı seni içi beni yakar, demeyi unutmuşsun ama. X bin dolar, buz dağının görünen kısmı.. Farklı bir mesleğin olsun isterdim...
Ne o meslek mi değiştireceksin? Doğru yaşın çok genç... 22. Bir kere sen mesleğin için biçilmiş kaftansın. Yılların emeği neticesinde meyvelerini toplarken başka şey düşüneceğini sanmıyorum.
Mimarlik okuyorum son senem bu yuzden maket istemiyorlar harcamamda şu şekilde oluyor 450 kyk 800 kredi borcum var 750 anneme gonderiyorum 1000 tl kaliyor makyaj malzemesi olarak eyeliner maskaea aliyorum gratisten 100 tl gidiyor onada en fazla 900 kaliyor ona bazen kiyafet aliyorum oda en fazla 300 dur yetiyor işte
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
şu an işsizim
Verilenden fazlası gitti zaten, fiyatlar artmasaydı da bize zam da yapmasaydı en azından alım gücü daha yüksek kalırdı.
Her yıl bu yorumu görüyorum
Çünkü gerçek bu, başka ne beliyordun opo çok güzel oldu bu zamlarla dünya turuna bile çıkarım mı denilir zannediyorsun
ben uzun süredir mühendisim bir fabrikada yoksulluk sınırıın üstünde diyeyim
Yeni zamlarsan sonra personellere ödediğim maaş aylık 920 bin oldu.
10 bin TL oldu ama yetersiz
Ben dolarla maaş alanlardanım.
@BeniBöʎleBil Allah bereket versin. Dışı seni içi beni yakar, demeyi unutmuşsun ama. X bin dolar, buz dağının görünen kısmı.. Farklı bir mesleğin olsun isterdim...
@DarkDesire Mesela nasıl bir mesleğim olsun isterdin?
Bunu bir düşüneyim. Öte yandan mesleğini kolay kolay bırakamayacağını düşünüyorum, maalesef.
@DarkDesire Düşün ve bana güzel bir iş ayarla.. Ben de ona göre hazırlanayım.
Ne o meslek mi değiştireceksin? Doğru yaşın çok genç... 22. Bir kere sen mesleğin için biçilmiş kaftansın. Yılların emeği neticesinde meyvelerini toplarken başka şey düşüneceğini sanmıyorum.
@DarkDesire Kumpirci dükkanı açacağım...
18746,44
Yoo ben çirkinim sadece param var. Şimdi param var diyorum ama kimilerine göre de bu para değil
11 e yakın oldu
1800 aliyorum yetim maaşi 1250 de kyk
Yetiyor mu
Evet bir şey harcamiyorumki
Yetmesi az oldugu gerçegini degiştirmiyor ama bide tek kişiyim
Anne?
Bilmiyom sormadim o benden çok aliyor bide kardeslerimde ayri aliyor
Kendi paramin bi kismini ona yolluyorumda zaten
Öğrenciye yetersiz gibi ama anlasılan sen pek harcama yapmıyorsun peki ne okuyorsun
Mimarlik okuyorum son senem bu yuzden maket istemiyorlar harcamamda şu şekilde oluyor 450 kyk 800 kredi borcum var 750 anneme gonderiyorum 1000 tl kaliyor makyaj malzemesi olarak eyeliner maskaea aliyorum gratisten 100 tl gidiyor onada en fazla 900 kaliyor ona bazen kiyafet aliyorum oda en fazla 300 dur yetiyor işte
Anlıyorum hayatında başarılar umarım çok iyi yerlere gelirsin
Teşekkur ederim şaşirdin mi bari 😂
Şaşırmaz olur muyum
Neden 😂
Uzatsan elini öperim o kıvamdayım 😂
Masrafsiz kiz gordun diye herhalde 😂
Hem isyan etmeyip sabırlı oluşuna hemde masrafsız oluşuna bravo valla
Elime bir şey geçmezki biz isyan etmemeyi mimarlik fakultesinde ogrendik sjenfjemf
Evet haklısın imreniyorum sana
teşekkür ederim