Memur ve emekli zammı %30'a çıkarıldı, sizler ne düşünüyorsunuz?

Memur ve emekli zammına %30 ‘a yükseltildi, en düşük emekli maaşı 5.500 oldu. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Memur ve emekli zammı %30'a çıkarıldı, sizler ne düşünüyorsunuz?
Cevapla