Asgari ücret yüzde 30 zam oldu. ne düşünüyorsunuz?

Asgari ücret zammı yüzde 30 oldu üstüne birde hayırlı uğurlu olsun dediler. Bana sadece kiraya yüzde 60 zam yapıldı. Diğer harcamaları hesaplamadım bile. Bizim milletimiz yine susup kabul edecek bu durumu bence
Asgari ücret yüzde 30 zam oldu. ne düşünüyorsunuz?
Cevapla