EYT'lilerin tüm yükünü neden üstlenmek zorundayız?

Bizim şirkette eyt ile emekli olanlar var. Adam 48 yaşında emekli oldu. 88 yaşında ölse 40 sene emekli maaşını ödeyeceğiz. Daha da kötüsü hala çalışmaya devam edecekler. Hem emekli oluyor, hem çalışmaya devam ediyor, hem de işsiz olan insanların iş bulmasını engelliyor. Gerçekten şaka gibi bir karar.

EYT'lilerin tüm yükünü neden üstlenmek zorundayız?
Cevapla