Astrofizikçi Amri Wandel, "Uzaylılar henüz Dünya ile temasta bulunmadı, belki yeterli zekaları yoktur" demiş. Uzaylılara inanıyor musunuz?

henüz dünya ile temasa geçmedikleri için belki yeterli zeka belirtileri yoktur demiş :D
Astrofizikçi Amri Wandel, Uzaylılar henüz Dünya ile temasta bulunmadı, belki yeterli zekaları yoktur demiş. Uzaylılara inanıyor musunuz?
Haklı olabilir. Bence uzaylılar var ve bir gün aramızda dolaşacaklar.
Hikaye bunlar.
Ne uzaylısı ya?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Astrofizikçi Amri Wandel, "Uzaylılar henüz Dünya ile temasta bulunmadı, belki yeterli zekaları yoktur" demiş. Uzaylılara inanıyor musunuz?
Cevapla