Uzayda yaşam var ya da yok bunu bilmiyorken üzerinde durup tartışmak ne kadar mantıklı. Yaşam varsa bile ilerlerken yıllarda ortaya çıkacak belki biz bunu göremeyeceğiz. Bir de uzayın büyüklüğünü göz önüne aldığımızda ne kadar süre de bulunabilir bilemiyoruz.
Dünya gizli üsler var misal Pine Gap desem muhtemelen duymadınız bu bölgeyi burası da Avustralyanın 51. bölgesidir keza Rusya'nın da gizli üssü var neresi derseniz Mezhgorye Bölgesi, Başkurtistan Cumhuriyeti asıl soruna gelecek olursak okyanusların %2'si keşfedilmiş orada bir uzaylı üssü yaşam formuda olabilir keza Kuzey Kore'ninde 51. bölge diye anılan noktası 39. uncu odası var bunun yanı sıra Amerika astronotlardan biri 1960 yılında yapılan mars görevinde bir üs bulunduğunu belirtmiş ama masa bunun üstünü kapatmış sonuca bakarsak nasanın sakladığı bir çok bilgi var #Hükümdar
Bunların hepsi komplo teorisi, yıllarca Ay'ın karanlık yüzünde uzaylı üssü var denildi, Amerika Apollo görevini uzaylılar yüzünden devam ettirmedi denildi falan filan ama ne oldu şimdi Artemis projesi ile yeniden aya dönüyor Amerika? Yani bu komplo teorisi çöktü gitti. Gelelim Mars konusuna, şu anda Mars yüzeyinde onlarda hareketli insansız uzay aracı var bunların bir çoğu 90'lı yıllarda gönderildi sence orada uzaylılar olsa bir şekilde ortaya çıkmaz mıydı? Veya rahatsız olup bu araçları imha etmezler miydi? Kaldı ki yakın gelecekte Marsa da insanlı görevler başlayacak ve orada Koloniler kurulacak yani kısacası böyle şeylere inanmayın bunların hepsi Komplo teorisi. Amerika'daki 51. bölgeye gelecek olursak orada yani yapılan silahlar test ediliyor sadece başka bir şey yok bunu defalarca açıkladılar ve orada uzaylı olduğunu iddia edenler hiç bir şey ispatlayamadı.
Komplo olamaz düzeltmemiz gereken durumlar var misal o üstden haberim var ama bizzati olarak uzaylı üssü denilmedi üs var denildi ama ne olduğunu açıklığa kavuşturulamadı Artemis projesi tekrardan iptal edildi haberin var mı bu durumdan bilmiyorum uzaylılar bizden kat be kat akıllı yaşam formu olabilir taktik ağırlıklı olup bizlerin ne yaptığını gözlemliyor olabilir bizim gezegenleri gözlemlediğimiz gibi yani rahatsızlık veyahut imha gibi bir şey söz konusu olamaz bu durumda keza ay ve Mars yüzeyinde nasanın da çektiği fotoğraflar robotların gönderdiği bilgiler doğrultusunda bir çok silüet gibi görüntüler ve görünümünü değişik yaratıklara raslanıldı gelelim koloni işine mars one projesini duydun mu hiç bu projenin temel amacı dünyaya dönmeden bir koloni kurmaktı dünya üzerinden birçok astronot seçildi hatta 2 Türk dahi vardı projenin başlayıp marsa gideceği güne gelinmeden proje iptal edildi lakin ufak bir ayrıntı projenin sorumlularından biri gelen son bilgiler doğrultusunda tanımlamayan varlıkların saptandığını bu yüzden projenin iptali sürecini başladıklarını söyledi tabi ardından bu görevli sırra kadem basar gibi yok edildi heryerden şu an yaşıyor mu o bile meçhul bu açıklama da yok edildi keza 6 ay sonra projeden sorumlu firma kamuoyuna yaptığı açıklamada finansal olarak yetersizlikten dolayı projenin devamı olmayacak dedi 51. Bölge dediğin gibi olabilir ama diğer saydığım hızlı üsler hakkında hala bilgi yok keza okyanus tabanı dahi araştırılmadı araştırılmıyor bu kadar çok açık net durumlar var iken basit bir komple teorisi diyip işin içinden çıkılmaz
Uzaylılar ile 1943 yılından. Bu yana iletişim halindeyiz 1943 yılında 52 . bölgemi ne oraya UFO düşüyor sonrada ora bir üs ilan ediliyor ordan uzaylılar dan bilgi aliyorlar mesela telefon uzaylıların sayesinde icat edildi derler mikro dalga fırın da onlar sayesinde bana göre gerçek zaten orada çalışan bir mühendis var ismi Bob Lazar her şeyi itiraf etti youtubede videosu var izleyebilirsiniz
Dokunmatik demedin. Telefon dedin. Dokunmatikler ise ilk 98 de ama yaygın olanları ise 2010larda yaygınlaştı. Uzaylılar bu sürede niye vermedi? Bence bizim mühendisliğimiz anca gelişti.
Biz de uzaylılarla iletişimde bulunamadık, bizim de mi yeterli zekamız yok? Belki onlarla eşit zekaya sahibizdir. Kim bilebilir? Evrendeki gezegenlerin çeyreğine bile bakmadan yok demek çok cahilce olur. Kesin bir şey söylenemez.
Evren çok büyük olduğu için bizim gibi gelişmiş canlılar tabi ki olabilir. ama en fazla ışık hızı ile yolculuk yapabileceğimiz için uzaylılar olsa bile bize ulaşmaları ayda bizi bulmaları çok uzun yıl sürer. güneşe bilinen en yakın yıldız Alpha Centauri ve uzaklığı 4.3 ışık-yılı uzaklığındadır. yani uzaylılar ışık hızında yolculuk yapsa bile 4.3 ışık yılı sürer fakat. ışık bir saniye de 300.000 km yol alıyor. yani o hızlarda yolculuk yapacak teknolojilere sahip olmayabilirler ya da olsalar bile iletişime geçmeyi gereksiz görmüş olabilir. ayda zaten henüz o kadar gelişebilecek uzaylı ırkı yoktur.
Olaya lütfen şöyle bir kez bakalım. Elektriği ne zaman bulduk ve bulduğumuzdan beri nasıl ilerlemelerle bu hale geldik. Düşünün wifi diye bir sistem bile şu an bizim için bir şey ifade etmiyor değil mi? Bu sözde yüksek teknoloji ile yapay rahimler oluşturarak hayvan üretebiliyoruz. Klonlamalar hatta genetik değişiklikler ve hatta dna üzerinden yeniden doğuş gerçekleştirebiliyoruz. Evet gelelim sadede. Peki elektriği bizden 1 milyar yıl önce bulmuş bir medeniyetin şu an nasıl bir teknoloji ile yaşadığını tahmin edebiliyor musunuz? Ben Olaya dinsel bakmadan şunu diyebilirim ki... Biz kendimizi ademoğlu sanıyor olabiliriz. Bizi bizden milyarlarca yıl önce teknolojiyi bulmuş medeniyetler bir melez olarak üretmiş ve bu gezegene evrimsel sürecimizi takip ediyor olabilir. Belki de zaten onlar hep buradalar. Buna akademik bakmak gerekirse onlarca makale ve belgesel hatta araştırmalar mevcut. Bakınız; Sirius belgeseli veya Annunakiler vb. Artık nereden geldiklerini değil ne zaman gittiklerini merak ediyorum. Ben bu konu hakkında FX TV de yapılan yarışmada ödül aldım. Fikrimi beğenmeyen olur veya beğenen olur Bir şey diyemem. Elbet olaya dinsel açıdan bakan insanlarımız çıkıp "Saçmalamışsın ateist herif " diye saldıranlar olacaktır ama düşüncelerim bu...
senin bahsettiğin belgeseller varsayımlardan oluşuyor bazı kanıtlarda var birde şöyle düşünebilirsin bazı tabletlerin üzerinde helikopter resmi, uçan araç resmi, kafa naklinin nasıl yapıldığı, ilk dikiş ameliyatı yazıyor. buda demek oluyor ki: biz çoktan bu araçları bulduk şuanda geldiğimiz noktaya çok önceden geldik ancak çok büyük bir savaşın eşiğinde tüm bu teknolojimizi kaybettik ve birçok kişide ufo araçları ile uzaya kaçtı sonradan dünyaya ne olmuş diye bize bakmaya gelmiş olamazlar mı? tabi buda bir varsayım çünkü bir tane video vardı: biz sizin gelecekteki haliniziz diye o gerçek mi bilmiyorum tabi :D
Evren çok büyük ve trilyon üzeri trilyon kadar galaksiler var, bu galaksilerin içinde yine trilyonlarca yıldız var ve bu yıldızların bizim güneş sistemi gibi etrafında dönen gezegenleri var. Yani bence böyle bir ortamda yalnız olamayız, başka gezegenlerde de bence hayat var ama evren o kadar büyük bir yer ki en gelişmiş uygarlık bile belki bizi evren yok olmadan önce hiç bir zaman bulamayacak.
Uzaylı dediğimiz yani dünyamız dışı varlıklar bence kesinlikle var. Biz daha kendi güneş sistemimizi seyahet edecek makinelere sahip değiliz ve gönderdiğimiz insansız cihaz ise yanlış hatırlamıyorsam daha yeni güneş sistemizi terkediyor.
Sinyallerimiz ise içinde bulunduğumuz galaksinin dışına bile çıkamıyor ve içinde de çok dar bir alanda.
Biz yani evrene göre daha burnumuzun önünü göremiyoruz. Hal bu iken yoktur diyebilir miyiz?
Uzaylı elbette olabilir ama insan formunda olacak diye bir kaide yok. Zaten Satürn'ün uydularından Enceladus'taki buzulların altında mikroorganizmalar tespit edildi. Venüs'ün kavurucu yüzerinde bile var.
E Dünya'daki canlı yaşamanının tek hücreyle başladığını da unutmamak lazım. Farklı gök cisimlerinde insandan çok daha zeki ama insana hiç benzemeyen canlılar da olabilir, Dünya'daki hiçbir canlıya benzemeyen ve insanlardan daha akılsız canlılar da...
bence uzaylılar insanoğlu insanlar giderek teknolojik bir yaşam içine girecekler ve insanlar üzerinde çeşitli deneyler yapılacak ve insanoğlunun bundan dolayı dna sı değişip değişik bir görünüme bürünecek ve bugünkü uzaylı olarak bildiğimiz hali alacak :D :D
Dünya gizli üsler var misal Pine Gap desem muhtemelen duymadınız bu bölgeyi burası da Avustralyanın 51. bölgesidir keza Rusya'nın da gizli üssü var neresi derseniz Mezhgorye Bölgesi, Başkurtistan Cumhuriyeti asıl soruna gelecek olursak okyanusların %2'si keşfedilmiş orada bir uzaylı üssü yaşam formuda olabilir keza Kuzey Kore'ninde 51. bölge diye anılan noktası 39. uncu odası var bunun yanı sıra Amerika astronotlardan biri 1960 yılında yapılan mars görevinde bir üs bulunduğunu belirtmiş ama masa bunun üstünü kapatmış sonuca bakarsak nasanın sakladığı bir çok bilgi var #Hükümdar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Uzaylilar varsa da belki akılları yok? Bir hayvan türü olabilir o zaman iletisim kuramayacaklarina göre. Kafamizda insan tipindeler ama bizden baska canli varsa da belki görünmezler. Belki başka bi evrendeler zaman algimiz her sey farkli belki de
Uzaylı derken insan formunda bir uzaylı var mıdır bilmiyorum ama hayat bilinen pek çok yeşil gezegen var. Yani orada bir canlı habitatı var. Evet uzaylı var. İnsan formunda mı nedir ben bilmiyorum bilen varsa yeşillendirsin
Uzayda yaşayıp, hayatta kalmayı başarıpta aptal olabilecek canlı yoktur. Tek sıkıntı insanlar gibi aptal canlılarla iletişime geçerek başlarına bela almak istemedikleri için bizleri umursamıyorlardır.
Koskoca kâinatta yalnız olmadığımız kesin,18 bin alem var bunlar dan kimisi görünür kimisi görünmez türden, ama bu 18 bin alem için de hangisi daha aşağılık dersen insanlık alemi derim
Tamam evrende yalnız olduğumuzu düşünmek de çok mantıklı durmuyor farkındayım ama uzaylılara inandığım da söylenemez. Uzaylılar varsa bile bizim düşündüğümüz gibi değillerdir
Bence kesinlikle var ama bu insan biçiminde mi yoksa bakteri biçimin de mi veya başka türlü mü bilmiyorum ama olması mühtemel. O kadar şey boşuna yaratılmadı diye düşünüyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kendi kendini yok etmek için bu kadar uğraşan bir canlı türü ile iletişime geçmeye gerek duymamış da olabilirler. her şey olası.
Evrende toplu iğne ucu kadar yer kaplıyoruz adamın dediğine bak.
Hem acaba sizinle iletişim kurmak istediklerini nereden çıkardınız? Kim sizinle iletişim kurmak ister ki? Kendi ırkınızı bile savaşlarla azaltmaya çalışan bir dünya düzenine kim bende burdayım demek ister? Bence tam tersi. Akıllı oldukları için sizinle irtibat kurmadılar
Sebastiyan sen daha turkiyeyi cikamadin ne yapacan uzayi :))))) adamlar da biz gibi is guc derdinde aslimda uzayli tabiri cok sacma dunya disi varliklar demek daha dogru sonucta bizde uzaydayiz :)
Ana Sayfa > Gündem > Anketler > Astrofizikçi Amri Wandel, "Uzaylılar henüz Dünya ile temasta bulunmadı, belki yeterli zekaları yoktur" demiş. Uzaylılara inanıyor musunuz?