Arkadaşlar bir iş ilanında TERCİHEN 6 AY ASKERLİK HIZMETINI YERINE GETIRMIS OLMAK yazıyor sizce zorunlu mu askerlik istiyor?

Ben anlamadım tam olarak bilen var mı zorunlu mu?

Arkadaşlar bir iş ilanında TERCİHEN 6 AY ASKERLİK HIZMETINI YERINE GETIRMIS OLMAK yazıyor sizce zorunlu mu askerlik istiyor?
Cevapla