Bakan Nebati'nin memura fakir fakura demesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Nebati: asgari ücretliye, memura, emekliye ne verilse haklarıdır; fakir fukaraya vermek bereket getirir.
Bakan Nebatinin memura fakir fakura demesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bakan Nebati'nin memura fakir fakura demesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla