Elon Musk bu unvanı kaybettiyse biz ne yapalım🙄 Twitter, Space X ve Tesla'nın sahibi.
Sizce Twitter'ı almakla hata mı yaptı?

Elon Musk bu unvanı kaybettiyse biz ne yapalım🙄 Twitter, Space X ve Tesla'nın sahibi.
Sizce Twitter'ı almakla hata mı yaptı?

Hımm bir düşünelim; uzay araçları üreten bir roket şirketi, mükemmel elektirkli araçlar üreten bir araba şirketi, biyo çipler üreten bir tıp şirketi, dünyanın en etkili sosyal medyası olan bir adam için dünyanın en zengin 2. durumuna düşmek pek koymaz.
Bu adam bir adım atıyorsa etraflıca düşünmüştür zarar edeceğini sanmıyorum hiç de güvenmiyorum bu arada
Zira bir kısım insanları başka gezegene toplayıp yeni bir yaşam formu yakalama planları yapıyor
Cevap
28Cevap
Çok zengin olduğu için eğlence arıyor. ama sorun değil şu an bile aşırı zengin
Bu tarz insanlar belirli bir varlığa ulaşınca kimin daha zengin oldugunu diğer insanlar gibi umursamıyor : ) hatta bu gibi kişiler ürünlerini satmaktan değil birşeyleri satın almaktan zevk alır. Ona sorulsa Twitter yaptığı en mantıklı harcama olabilir. Bu durumda kimin ne düşündüğünün de bir önemi yok :)
Twitter’a o kadar para verilir mi ya enayi
Hâlen Dünya'nın en zengin insanı. Sadece 2. sıraya 30 dakikalığına düştü. Tesla hisseleri toparlayınca 1nciliği aldı tekrar.
Artık geçersiz haber.
Canı sıkılmış boş boş şeyler satın alıyor hepimiz yapmıyor muyuz bazen lazım olmuycak şeyleri alıp yan tarafa atıyoruz hani öyle bir şey 😅😁
Kendine eğlence arıyor herhalde. Çok zengin olunca insan, saçmalamak ona koymuyor olsa gerek, adeta para akıyor adama.
Elon Musk çok zeki adam tekrar birinciliğe oturacaktır.
Ünvanı kaybetmek önemli değil adam hala zengin yarın geri düzelir
En zengin kişi değilse en zebgin 2. - 3. kişidir pek fark yok
Bunlara bişey olmaz. Reklam kokan hareketler bunlar
Acıdım kendisine ya yazık iban atsın güzellik yapayım ona geri dönüş yapar sonra zaten…
Gerçek anlamda dünyanın en zengin insanını hiç kimse bilemez...
Birincisi çok yabancı değil ozman
En zengin kişi Rostchild ya da Rockefeller
Keşke şöyle dertlerimiz olsa. 😂
Zenginin malı züürdün çenesini yorar
O kadar zamparalığa para dayanmaz 🤣
Bu adama bayılıyorum shsh
Bence reis doğru yaptı
Aramızda para toplayıp yardım edelim yazık
her şeyin uygulamasını yapmaya çalışacakmış
Twitter ı alıp ne yapacak ki
Umurunda değil açıkçası zaten abd başkanı olacak
Dünyanın en zengini değilde zaten o kişi rte
Oh be sonunda tatile cıkıyorum
elin sqnden bizene
Bu adam en sonunda batacak zaten donsuz kalcak
Delinin teki zevkine aldı Twitter'ı
Adamda para var bizde
Tüh yazık 😃
İyi yaptı
Beter olsun milletin anasını aglattı BTC de
Hata yapmış
Gereksiz haber
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?